(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yağmur damlaları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yağmur damlaları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne zaman nerede bastırırsın da, Boşalırsın üzerime... Zamanın kör ve tenha yamacında, Kimi zaman sağanak, Kimi de çisildersin. Her daim gök gürültüleridir senden bana kalan. Kulaklarımda küpe,haykırışın. İlla ki yağ! Gündüz olmazsa gece yağ. Gece de olmazsa, Rahat ol! O zaman ben sana yağarım...
Yağmuru kaleme alan bu güzel yüreği kutluyorum. Saygılarımla...
Hayatımı bir girip Bir çıkan... Nisan yağmurusun sen Sağnak yağmur Gibi akacak Gözlerimden yağmur damlaların Hiç dinmiyecek bu yağmur Ömrümce... ***Kısa öz üsteleik yağmur damlalarıyla "Müzeyyen" bir kompozisyon olmuş. Gözlerinden hiç dinmemesini temenni ettiğin yağmur damlaları, uzun ve saadetli bir ömrün sevinç gözyaşları olacak inşallah. Üstelik soyda "Çelebi"lik de olduktan sonra.Kutlarım sölerin açık ve duru.Belli ki, yürekte yetenek yüklü.Selamlar.