Geldiler öfkeliydiler Kargalar gibi üşüştüler Peşin hükümlüydüler. Madımak hedefleriydi Etrafını çevirdiler. Şair ozan yazar Öğrenci çocuk demeden. O güzel insanları Acımadan katlettiler Katiller…
" O güzel insanları saygı ve sevgiyle anıyorum... Mekanları cennet olsun arkadaşlar..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O GÜN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O GÜN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geldiler öfkeliydiler Kargalar gibi üşüştüler Peşin hükümlüydüler. Madımak hedefleriydi Etrafını çevirdiler. Şair ozan yazar Öğrenci çocuk demeden. O güzel insanları Acımadan katlettiler Katiller…
Onları saygıyla anıyor usta kalemi duyarlı yüreği A l k ı ş l ı y o r u m............... _______________Saygılar
Allah'ın verdiği canı yalnız Allah alır diyen bir inanış ve kültürün mensupları olan bizlerin ülkesine yakışmıyor böyle vahşilikler.Ölenlere rahmet diliyor, duyarlı kalbinizi bütün samimiyetimle kutluyorum...
hiç bitmeyecek bu yangın açsa da her bahar çiçekleri Sivas'ın yanan yüreğimiz, gözlerimizdir yanan yarına ümitlerimiz, insana dair olan yüreğinize sağlık selamlarımla
Amin, anlamlı mısralarınıza tebrikler vicdanı olan insanlık vasıfları taşıyan herkes bu günün acısını yüreğinde hissetmiştir duygulu yüreğiniz le sizde dile getirmişsiniz o canilerAllahından bulsun demiyelim şeytandan bulsunlar
böyle acıların bir daha yaşanmaması dileğiyle
saygılar sunuyorum..