(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müstehcen Yaftalıdır Gerçek Aşk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müstehcen Yaftalıdır Gerçek Aşk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek aşkın tende öğretisinden önce yürekteki öğretisini vurgulamış bana göre şiir.Seven sadece sevdiğine dokunmak ister çünkü...Çok saygılar tebrikler hocam.Aşk ile kalın her dem...
Popüler değilsiniz herhalde ki hiç yorum almamışsınız. Oysa şiirinizi yayınlamadan önce birilerine "çok güzel" , " harika" , "muhteşem" gibi yorumlar yapsaydınız şimdi dolup taşmıştı burası. Diğer şiirlerinize bakmadım henüz ancak bu şiiri okuduktan sonra bakacağım. Çünkü; Konu bütünlüğünü bozmadan kelimeleri böylesi ustalıkla derlemek, zeka ve duyguyu bir arada kullanabilmek kazanılabilir bir beceri değildir. Yetenektir. Bu yetiyi kullanarak emek ve sabırla işlerseniz sanatın bir dalında etkin olursunuz. Burada olduğu gibi. Bütün bu konuşmadan olarak; sizin şiir konusunda yetenekli olduğunuzu düşünüyorum. Ve bu şiirden dolayı kutluyorum.
Öğrenilebilsin gerçek aşk
…!
Gerçek aşkın tende öğretisinden önce yürekteki öğretisini vurgulamış bana göre şiir.Seven sadece sevdiğine dokunmak ister çünkü...Çok saygılar tebrikler hocam.Aşk ile kalın her dem...