Kara kalem, Düşündü. Nereden başlamalı ki ? Kirpiğinin ucunda kar taneleri, Yüzü de beyaz ve donuk. Gece geç vakit ve dayanılmaz soğuk, Acıklı bir hal bu, Kara bir haber mi aldı acaba?
Gözlerden mi başlamalı? Ağzından bal damlasa, Dudakları albenisi yok ki. Saklambaç mı? Saçların mı ?
Kara kalem Düşündü, Bir sürahi su dökün saçlarından! Ya da durun, kızgın ateşle dağlayın!
Hayır hayır !!! Bağlayın gitsin, Gece de soğuk ve geç oldu artık, Acıklı bir hal bu, Kara bir haber mi aldı acaba?
Ben öyle duran birini hiç, Çizmedim ki, Çizemem de aslında. Ne gülüyor, Ne de ağlayan biri karşımda. Ama acıklı bir hali var aslında, Kara bir haber mi aldı acaba?
Konuşmuyor, Susuyor ve sustukça, Yumuşak bir eriyiş var kirpiklerinden, Kar tanesi dökülüyor aslında, Gözünden dökülmüyor bunlar. Dudaklar mı? Heyecan yok ki!
Sarışın mı,esmer mi diye sorma! Soğuk çok soğuk bir gece var, Gözleri mavi mi yeşil mi bilemem. Ben kalemim en karasından, Acıklı bir hali var aslında, Kara bir haber mi aldı acaba?
Kara kalem, Düşündü.
Ruhsuz biri var karşımda, Ölü bir bedeni çizemem ben.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kara kalem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kara kalem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.