(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL İÇMEZ Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL İÇMEZ Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmur düşünce toprağa. Koku saçmaz mı saçmaz mı? Yuva olur dal yaprağa. Kucak açmaz mı açmaz mı?...
Sevgi bulursan çağrına. Neler yapılmaz uğruna. Aşk düşmüş ise bağrına. Uyku kaçmaz mı kaçmaz mı?...
Kim bilir sevda huyunu? Herkese ayrı oyunu. Yudum yudum aşk meyini. Gönül içmez mi içmez mi?...
İnsan kanar tatlı dile. Aldırmaz,olsa da çile. Güzeli göz görse bile. Gönül seçmez mi seçmez mi?...
Sevgi kıymeti biline. Sevilip mutlu oluna. Yiğit sevdası yoluna. Candan geçmez mi geçmez mi?...
Alın yazısı Mevladan. Sanma ki her şey havadan. Kanatlanınca yuvadan. Yavru uçmaz mı uçmaz mı?...
Ramazan uyan rüyadan. İbret al taştan,kayadan. Rızkı biten bu dünyadan. Bir gün göçmez mi göçmez mi?...
Ramazan AKKAŞ NEVŞEHİR-Tepeköy 29.05.2013.
Şiir kaideleri mükemmel anlatım güzel vezni düzgün bir şiir evet beğenerek okudum bu güzel şiiri, şair kardeşimi gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
hoşcakal