(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEVAP YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEVAP YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl derin bir sorudur böyle...bence en az daha çoktur...matematiksel anlamda elbette çok olanın çokluğu tartışılmaz ama hayata geçerliliği, saygınlığı ve kabullüğü anlamında az olan daha çoktur...
şöyle düşündüm bir an...herkesi anlayan, herkesle bir olan, herkesin içinde olan bir kişi kendi kişiliğini kaybeder...
herkesle olmayan seçici olan ...daha kimliklidir bu anlamda...kimlikse var olmamıza yegane şart...
tek şart hatta...yoksa kurulu bir robottan hiç bir farkımız kalmaz...herkes aynı tip aynı model...
az olan daha çoktur...o nicelik olarak çoktur....iç sellik olarak çoktur...
herkesle herkes olanın varlığını herkeste çoğaltmış olanın...azlığı diğer azlıktan bin kat daha azdır...
diye düşündüm...kendimce...bilemem elbette doğru cevabı kendimce baktığım pencereden bu manzara göründü .
felsefi yönü ağır bir eserdi. Kutlarım sayın şairim. Selam ve saygılarımla.