(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türkiye’mde Kalalım. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türkiye’mde Kalalım. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kürde gelin gidelim. Aleviyle semah dönelim. Kafkaslarda Şamil olup. Konya’da şems’i bulalım. Ama Türkiye’mde kalalım.,,,,,,,,,,,,,,,sevgilerimle tebrikler,,o güzel kalbine,,
Gönülleri feteden gönül sultanı güzel kardeşim, Güzel şiirlerinizle okurlarına taht kurmuş güçlü kaleminizden (türkiyem de kalalım) eserinizi okudum mükemmel harika, lazlarla horon akdeniz de gül derelim buna tabi bir iki satır ülkemizin coğrafyasından her yörenin bir güzeli almakla, bu nadide şiiri bütünleştirmek ancak sizin kaleminizden sayfalara nahş edilebilir yıldız gibi parlayan ay gibi Işılldayan güneş gibi yürekleri ısıtan siz gönül sültanini tebrik eder saygı ve sevgi ile yüreğinize sağlık ömrünüze bereket güzel gönlünüze selam ve muhabbet dileyerek saygılarımı sununarım .Abin ejder..
Bu memleketi bölüp parçalamak isteyene lanet ...Bu güzel duyguların denizinde yaşadım çok yaşadım,ölüm bile kar etmez...Bu güzel duyguları taşıyanlara can kurban...Ruhumu tazelediniz...Umarım sağ duyu sahip olanlar bu harika şiirinizi okurlar can dostum.Eğildim önünüzde haz aldım...Çok çok teşekkürler bu güzel şiiri yazdığınız için sevgi ve saygılarımla can arkadaşım.....
Tebrize gitmek uzere hava limanindayim. On gun donrs donecegim. Etkili yoruma sınır koymsları haksızlık. Ama yuregimin en etkili yorlarindan bilesin can arkadasim Sevgiyle kal.şımardım biraz.
günaydın Sessiz bir gemi yüreğim Vatana hasret birde sana İç denizime akar gözyaşlarım Tükenir her dalgada ümitlerim Acılara boğulurum Özlemim var ufukta türkiyeme Haykırasım geliyor aç korsanca Anadoludan sevgi ışıkları göründü diyerek
Birlik olup, dik duralım. Anadolu’da sini kuralım. Her dilden nağme olup, Yüreklere dolalım. Ama Türkiye’mde kalalım.
İster ağlayalım ister gülelim, Yedi zından mapuslarında Pırangalık olalım... Ama yeter ki bu topraklarda TÜRKİYEM DE KALALIM.....
Can dostum.yüreği güzel dostum bu vatanı bölmeye hiç kimsenin gücü yetmez....NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.... seni çok kutladım hem de kocaman....sevgim sonsuz saygımla....
ağallım bu şiir i güzel bir fon müzikle seslendirme gerekli varmı müsaden seve seve bu görevi alacak dostlar vardır mutlaka ama bana öncelik verirsen ben talibim saygılarımla