Yakamozun vurduğu saatte Topluyoruz yansımalarımızı su kenarından Akşama inat Sabahı yaşarız seninle Ulu orta sevişiriz belkide Kime Ne ?
Akşamlar susunca gökyüzü ağlar Kim bilir belki yalnızlığa yol alırız ufuktan Ya da ulu orta oynarız ışıkta Kime Ne ?
Kime ne artık gülmüyorsa yüzüm Sarmışsa beni derin bir hüzün Bırakmıyorsa peşimi gözlerimdeki yüzün Kime Ne ?
Ben seni yaşarım sabahlarda Bir tek seni Bir seni öldürürüm akşamlarda Bir tek seni
Mahkum bırakırım kendimi yalnızlığa Senide aşksızlığa Belki ağlar,belkide kanarız kucak kucağa Kime Ne ?
Bana bakınca umutsuzluğu görüyorsa el alem Umutsuzluğumu bile yürekli bilmeli Çünkü Yalnızlığı gösterse de yaşananlar Acıyı çektirse de sevdalar Ben umudumu yitirmem Benim sevdiğim umutsa hayatıma Işıksa yürüdüğüm karanlık yollarda Kime Ne ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kime Ne ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kime Ne ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana bakınca umutsuzluğu görüyorsa el alem Umutsuzluğumu bile yürekli bilmeli Çünkü Yalnızlığı gösterse de yaşananlar Acıyı çektirse de sevdalar Ben umudumu yitirmem Benim sevdiğim umutsa hayatıma Işıksa yürüdüğüm karanlık yollarda Kime Ne ?
Mükemmel dizelerdi okudum dost kalemi selamlıyorum Yüreğin kalemin daim olsun Yürek sesin hiç susmasın ________________Saygılar