(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL EFENDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL EFENDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnşallah... Allahu Teala hepimizi Orada Efendimiz s.a.v.birlikte haşreylesin.... Yüreğinize sağlık... çok çok güzeldi... Salat ve selam Ya rasulallah...
Nefis şiirini, yüreğinizi ve kaleminizi kutladım dost kalem. Selat ve selam güller diyarındaki gül kokuluma olsun Kalbi selam ve saygılarımla Rabbim razı olsun ...
Bir kalem ki alemlerin sultanını anlatsın da okuyan memnun olmasın ne güzel bir naat binler salat ve selam olsun iki cihan sultanına . Güzel şiiriniz aracılığı ile babalar gününüzün kutlu olsun Adnan bey.
inşallah rabbim bizleri komşu eylesin yolundan ayırmasın okurken göz yaşlarımı tutamadım kutlarım anlam ve anlatımı çok güzel dizelerdi yüreğinize emeğinize güç gelsin saygılar selamlar
Allah razı olsun...Allah Sevgili Peygamberimizin Şefaatine nasip eylesin cümlemizi...Selat ve selam olsun Efendimize..Yazan eller nur olsun...Saygılarım sonsuz...
DİLEĞİNİZ OLSUN DUAM VE SELAM İLE SAYGILAR..