(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tırtıl ve kul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tırtıl ve kul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahmet, Zeynep iki yıldır eve tırtıl getiriyor ve ben iki yıldır bu mucizeyi izliyorum..bildiğin o obur tırtıllar yaprakları yerken gece sessizliğinde kıtır kıtır ağız sesleri duyuluyor ve süreç başlayınca dünyaya küsen tırtıl kendine döne döne semadaymış gibi bir başka boyutta kozasını örüyor ve yeni bir dirilişe geçiyor yaklaşık 3 hafta sonra kozasını küçük bir noktadan matkap gibi delerek bir kelebek olarak çıkıyor ne yeme ne içme sadece görevine odaklı sanırım 1 ayı geçkin süre aç ve susuz kendisine verilen görevi ifa bilinci ile yumurtlayıncaya kadar kozasının yanından ayrılmıyor ve orada ölüyor..
Fenadan bekaya geçmek..Aşkullah da dirilmek hepimizin nasibi olsun şair selam ve dua ile Allaha emanet ol
Esmize - Perihan Kılıç tarafından 6/15/2013 10:30:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hayatın özünü ne de güzel sermişsiniz önümüze dolu dolu birkaç satırla!
Tebriklerim ve saygımla değerli Kalem..