"Şarkıların beni ağlattığına, olmasın üzülüşün, Tılsımlı bir uykuyla sürüp gitsin güzel gülüşün" derdi, derdi derdim olan, derdimin dermanı, El ne derdi derdimiz degildi, derdimin dermanı sevgisiydi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERDİMİN DERMANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERDİMİN DERMANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben dermanı olmayan dertlerin çözümüyüm! Ben mutlu olamayan bir palyaçonun hüznüyüm! Ben beni anlamayanların gülücüğüyüm.. Ben Di-linden kopup gelen sevgi sözcügüyüm. Ben yitiripte di-li geçmiş zamanla andıgımız aşkımızın kuruttugu bir gölüm...
"Şarkıların beni ağlattığına, olmasın üzülüşün, Tılsımlı bir uykuyla sürüp gitsin güzel gülüşün" derdi, derdi derdim olan, derdimin dermanı, El ne derdi derdimiz degildi, derdimin dermanı sevgisiydi...
dertlerin dermanı inci gönül dizeleri olmuş....
( efendim babidimin yazdığı D / Lİ şiirime de bakınız lütfen...)
tebrikler..saygılar..selamlar..
SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 12/19/2007 6:04:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deyip bende bu guzel siirinize bir ekleme yapayim istedim , cok guzel , kisa ama bir o kadarda anlamli bir siir , kutalarim sizi , sevgilerimle ........
Ben mutlu olamayan bir palyaçonun hüznüyüm!
Ben beni anlamayanların gülücüğüyüm..
Ben Di-linden kopup gelen sevgi sözcügüyüm.
Ben yitiripte di-li geçmiş zamanla andıgımız aşkımızın kuruttugu bir gölüm...