Sevmek bize çok yakıştığı için Ömrü sağlam gidiyor can aramız...
Evet sen ve ben Varız, Yaşarız her şiirde Sağanak yağmurları altında hissetmelerin.
Her bakışmamız Ayrı bir ilham, Ayrı bir mısralar yolculuğunda, İnce uzun devam eder kutlu yoluna.
Yani nedensiz geçmez, Yani haticesiz sonuçlanmaz; Senin bana (ani) gelişin, Yahut benim sana (aşkla) koşuşum.
Sen bana bakarken, Kürtçe ’Ez ji te hez dikim’ cümlesinde çoğalır. Ben sana dalarken ’Seni seviyorum’ tümcesi Her paragrafın baş öznesi kalır, Türkçe yazılan her satır hatırına.
Evet sen ve ben Varız, Yaşarız her haliyle; BİZ konuşan sevdayı, Vermeden zerre hesap kimseye.
Mehmet Selim ÇİÇEK 7 haziran 2013, 00.27, Kızıltepe
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evet Sen ve Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evet Sen ve Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bana bakarken, Kürtçe ’Ez ji te hez dikim’ cümlesinde çoğalır. Ben sana dalarken ’Seni seviyorum’ tümcesi Her paragrafın baş öznesi kalır, Türkçe yazılan her satır hatırına.
İşte bu sözcük tüm kapıların anahtarı,değil mi şairim.Tebrikler...Özneleriniz daimi olsun
’Ez ji te hez dikim’ cümlesinde çoğalır.
Ben sana dalarken
’Seni seviyorum’ tümcesi
Her paragrafın baş öznesi kalır,
Türkçe yazılan her satır hatırına.
İşte bu sözcük tüm kapıların anahtarı,değil mi şairim.Tebrikler...Özneleriniz daimi olsun