rüzgâr kesik, sular dingin doruklarda akşam üzeri karışıyor karanlığa sessizce yalnız ağaçların silueti...
dallarını suya salan salkım söğüt izin ver de seninle tutayım sevgilimin yasını... ... su kuşları koyun koyuna girerken kırık, çiçekli bir dal gibi yüzerken bir nehirde hüzün, Venüs’le doğuyorsun; ıslanıyor gözlerimde yüzün...
acılarla yo(ğ)rulmuşum pelte pelte tenim, bitkinim seninle düşmüş seninle doğrulmuşum, ha desem taşacak akacak göğsümden gözlerime tükenmeyen hasretin...
dönemeçli yolları dönercesine üstümde yılların çilekeş sersemliği canım biricik güzel sevgilim; sende buldum seninle kaybettim esenliğimi...
güzel atlar ülkesinden dönüyorum alnım açık, başım dik tepemde erimemiş karların serinliği oysa sevdam volkanik yanıp yanıp sönüyorum; geçtikçe geçtiğimiz yollardan geçiyorum anılarla yıllardan...
gün çekildi yavaş yavaş gecenin dibine vuruyor zaman senin için bilesin hâlâ gözlerimden akan yaş, sımsıcak buğul buğul bir bardak demli çay gibi tazeliği içimde hasretin; olsa söylerdi yılların dili aşk bitmez diye bir şey yok çünkü ömür bitiyor sevgili...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK BİTMEZ DİYE BİR ŞEY YOK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK BİTMEZ DİYE BİR ŞEY YOK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çünkü omur bitiyor sevgili... Kutlarım hoş bi siir okudum saygılar