Çırılçıplak bozkır coğrafyaların hayali ütopyalarına kar düşende, yüreği çatlar toprakların... Çaresizliği fısıldar gökkuşağı ahengine, zırhları delik deşik tüm renklerin... Sek sek çizgileri ölümüne kefen giymiş... Uçurtmalar naftalin kokusunda mahkum. İnzivaya çeker çiçekler rayihalarını bir başka bahar ülkesinde bezenir... Kumdan sıcak kaleleri kızaklara çeker soğuk kardan adamlar... Elleri ceplerinde bir çocuk bahara takılı kalmış misketleri... Buzları kırar şefkatli anne ellerinde espaplar cennetler üşür... Baltalanmış kalp sesi duyulur ötelerden kaderine yanmak düşmüş bir ağacın... Çocuksu düşlere bulutlar çizer raks eden kara dumanlar gündüzleri eriten yoksul bacalardan...
Kırık dökük aşklar saplanır kar tanelerine.. Yüreğine hıçkırıklar düşer gökyüzünün kanar ruhları aşıkların... Fersah fersah ötelere tutsak sönmüş bakışlara hüznün ışıltılarını şelpeler batan güneş... Ayaz rüzgarların haykırışlarından dökülür sancılar dudaklarda buz tutar üşür sevdalar... Yüreginde yangın hasat eder bir tutam saç avuntusunda aşıklar... Dağ başlarında yeşile hasret kuru çalılar misali aşk deminde mutluluktan soyunur ruhlar... ... ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__Hüzün Beyazlar__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__Hüzün Beyazlar__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.