(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yenimahalle Yunuslarına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yenimahalle Yunuslarına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayırlı uğurlu olsun Kadir Hocam. Rabbim gençleri mesut etsin. Hak yazınca Fizan'da dahi olsa nasibini arayıp buluyor. Aman kızımızı üzmeyin. Selam ve saygılarımla.
İSMAİL SÜKLÜM, bizim belediye aklına 61 projeyi taktı; kimseyi dinlemiyor ve görmüyor... 19 gün masasında sakladığı kitabımı, seçimden sonraya pasladı... Trabzon tarihinde bir ilk olan 421 çeşme fotoğraflı kitabımı. Nasip, herhâl, gelecek olanadır...
Bu resimdeki yunusları ve çevresini, Allah bilir ne yapmayı düşünüyorlar?... ince hesapları yapamayanlar, lâstik balansı da nedir ki diyenler, geçmişte yol kenarlarında yardım beklediklerini târih, defâlarca yazmıştır; ne yazıktır ki, her yeni şoför acemiliğinin hırsını aşırı gaza basmakla gizlemeye çalışıyor...
Ya hu, niye beni konuşturuyorsun?... bildiklerin yetmez mi?
Bekleyeceğiz... Allah, önce bana akıl-fikir versin; sonra da dileyenlere... Gecen hayırlı, gündüzün faydalı geçsin.
Saygımla Selâmladım...
Ha, unuttum; bu akşam gelen düğün dâvetiyesi için yeğenim: Dayı, gelinimiz Kastamonulu, ankarada oturuyorlar" dedi. Düğün, gelecek ayın 8'inde... hısım oluyoruz yâni... ankarada oturacaklar ya farketmez; teyzeoğlu oğlunu Sizlere emânet etmiş. Kına: Hanönü düğün salonu. Gülersin ya...
Çay bahçelerinde denizin iyod kokusunu yudumladığımız sıralı mekânlarlardan...
Deniz, geri itilince böyle garip kaldı iki yol arası, Hüzünle terkedilmiş suskun, bir köhne yer burası, Taşlar suskun, çiçekler küskün, mâtemindeler; Bes-belli, içlerinden geliyor, haklıca: Ağlayası. .......kadiryeter
İsraf olmasın diye su doldurmamışlardır Kader Bey:)))) Şaka bir yana mesaj içerikli öz-anlaımlı sözler her zaman insanın gözünü çar... Selam ve saygılarımla...
Haklısınız Kadir Bey Üstadım...söyledikleriniz ve örnekleriniz çok güzel, ADALET AĞAOĞLU'nun "Karanfilsiz" diye bir öyküsü vardır, kamyon kasalarına çiçekler, sular, dağlar çizerek boyayan bir usta özelinde sanıyorum tam da sizin bahsettiğiniz şeyleri anlatıyor.. Tekrararen selam ve saygılarımı yolladım...
Bir vakitler, Ahmet(T) Abinin kızının düğünün yepıldığı bu çay bahşesini garip görmek yürek sızlatıyor...
Aslında, konulu fotoğraflar, kendi başlarına birer şiirdir(?); belki, gelecekte, fotoğraf etkisi şiirin ön vitrini olacak... şimdiden sözü destekleyici durumunda.
Bizim bir, İbrahim usta vardı; iyi bir tabelâcı idi...boya püskürtme tabancası kullanmazdı, dedi ki: "Kadir, ben, resim çizmediğim tabelâyı yapmam". Gerçekten de eli öyle alışmış ki, hiçbir tabelâsı ötekine benzemiyordu... Taksim rampasında(Gazipaşa Mah.) bir "Budak Mobilya" adlı tabelâsı vardı ki, görülmeye değer; bütün yazılar daldan resmedilmiş; fırça ile... gerçekmiş gibi.
Güneri Yıldız Ustam, gelişinize sevindim... Sağolun.
Haklısınız; Halil Manuş Ustam...kusûrumu bildirdğiniz ve ziyâtiniz için teşekkür ederim... picasa'da ve daha solgun düzenleseydim daha belirsiz ve hoş olurdu... değiştirebilirsem ne âlâ...