Aydınlığa gitmek için,hak din olan İslamı seçtim, Karanlık yoldan kurtuldum,şükür Hak şarabın içtim, Batılın hizbinden korkmam, dağlar gibi imanım var, Kur’an ummanına dalıp,küffar tuzağından kaçtım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İslamın aydınlığında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İslamın aydınlığında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aydınlığa gitmek için,hak din olan İslamı seçtim, Karanlık yoldan kurtuldum,şükür Hak şarabın içtim, Batılın hizbinden korkmam, dağlar gibi imanım var, Kur’an ummanına dalıp,küffar tuzağından kaçtım.
Kul Armağan
22.5.2013
Harikaydı dörtlük haz aldım okurken Yüreğin kalemin daim olsun Saygılar............
Aydınlığa gitmek için,hak din olan İslamı seçtim, Karanlık yoldan kurtuldum,şükür Hak şarabın içtim, Batılın hizbinden korkmam, dağlar gibi imanım var, Kur’an ummanına dalıp,küffar tuzağından kaçtım.
kalemine sağlık hocam Allaha emanet saygılar gönderiyorum
Aydınlığa gitmek için,hak din olan İslamı seçtim,
Karanlık yoldan kurtuldum,şükür Hak şarabın içtim,
Batılın hizbinden korkmam, dağlar gibi imanım var,
Kur’an ummanına dalıp,küffar tuzağından kaçtım.
Kul Armağan
22.5.2013
Harikaydı dörtlük haz aldım okurken
Yüreğin kalemin daim olsun
Saygılar............