(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırlangıç Yağmurları! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırlangıç Yağmurları! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oya Hanım, yavrular anneleri kadar büyümüşler,hâlâ annelerinin getirdiği bir böceği kapmak için ağızlarını açıp bekleşiyorlar. Kırlangıç fırtınalarında gelinciklere bir şey olmaz. Onlar doğanın koşullarına alışkındırlar.Kalem izlerinizdeki hazin sessizliğin, sevinçli sesliliğe dönüşmesi dileklerimle,tebriklerimi iletirim. Sevgi, saygı ve selamlarımla...
Oya Hanım yorumumu pembeleştirmişsiniz,çok teşekkür ederim.Ayrıca Reyhanlı ilçemizde yaşamını yitiren ikiz bebeklerin annesi için yazılan bir şiir olduğunu öğrendiğimde daha da duygulandım. Ne tür vahşilikter bu; karşılığı olan bir sözcük bulamıyorum. Sevgi,saygı ve selamlarımla...
Teşekkür ederim efendim ... Hatay da ki olaylarda hayatını kaybeden, ikiz bebeklerin annesi için yazdım.Mekanları cennet olsun giden canlarımızın... Saygılarımla Aydini...
Uçuşuyor kırlangıç yavruları
Acı bir rüzgarda
Dağılmış yuvaları
Hazin bir sessizlik
Kalemin izlerinde
Kırılgan gelincikler
Dinmeyen sağanaklarda
Kırlangıç yağmurları!
kalemine yüreğine sağlık oya hnm harika olmuş kutlarım