(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar tok Bir dünya istiyorum.. insanlık tok olsaydı bazı şeyler daha farklı olabilirdi. bu güzel dizelere harika demek düşer. ve şairimizede teşekkür ediyorum bu duyguları bizlere yaşattığı için yüreğinize sağlık,tebrikler..
Bu dünya benim dünyam Nemelazım diyemem, Dileğim özgür yaşam Başka bir şey istemem!
Dünyayı yönlendiren süper güçlerin çıkarları doğrultusunda nükleer atıklardan tutun da,Kara ve denizlerle birlikte atmosferin de sera gazı vs. lerle kirletilmesi sonucu geleceğimiz tehlikededir.Uluslar arası topyekün bir çözüm aransa da ferdi olarak bizlere çok şeylerin düştüğünü bilmemiz lazım ki çocuklarımıza temiz bir dünya bırakabilelim. Güzeldi şiiriniz, bu duyarlı yüreği kutlarım.+Sevgi ve selamlarımla..
Değerini bilmediğimiz,
Ellerimizle kirlettiğimiz,
Çocuklarımıza verebileceğimiz,
Bir dünya istiyorum.
Değerli Hocam duyarlı yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Kaleminiz daim olsun. Rabbime emanet olunuz.