orda sesin beni okşarmı hiç, sevgilim toz kalkarmı,su yollarda desem,uzak uzak yerlerde ayağına varsak susar mı endişe çığlıklı tuzak hile ev gibi olur mu hiç insan,ev gibiyim içi içsiz,siz sevgilim?
orda sigarayı bıraktım orda ekmek şeker ve su orda misafir orda zehir şiir birbir orda bir el gibidir gibi sevgilim bitmişmiyimdir yıkalım taşları orda burda şurda sen yık beni neolur tut da önce, sığlığımıza diyelim..
sevgilim hiç okşar mı ben i se sin orda orda o bi sigara ver bi daha bi daha bi daha şiiri sana bırakacaktım zehiri bana,yaktım.el benim evlen dedin benimle,evlendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şimdininimninnideninni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şimdininimninnideninni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
orda sesin beni okşarmı hiç, sevgilim toz kalkarmı,su yollarda desem,uzak uzak yerlerde ayağına varsak susar mı endişe çığlıklı tuzak hile ev gibi olur mu hiç insan,ev gibiyim içi içsiz,siz sevgilim?
orda sigarayı bıraktım orda ekmek şeker ve su orda misafir orda zehir şiir birbir orda bir el gibidir gibi sevgilim bitmişmiyimdir yıkalım taşları orda burda şurda sen yık beni neolur tut da önce, sığlığımıza diyelim..
sevgilim hiç okşar mı ben i se sin orda orda o bi sigara ver bi daha bi daha bi daha şiiri sana bırakacaktım zehiri bana,yaktım.el benim evlen dedin benimle,evlendim.
orda sesin beni okşarmı hiç, sevgilim
toz kalkarmı,su yollarda desem,uzak uzak yerlerde
ayağına varsak susar mı endişe çığlıklı tuzak hile
ev gibi olur mu hiç insan,ev gibiyim içi içsiz,siz sevgilim?
orda sigarayı bıraktım orda ekmek şeker ve su orda
misafir orda zehir şiir birbir orda bir el gibidir gibi
sevgilim bitmişmiyimdir yıkalım taşları orda burda şurda
sen yık beni neolur tut da önce, sığlığımıza diyelim..
sevgilim hiç okşar mı ben i se sin orda orda o
bi sigara ver bi daha bi daha bi daha
şiiri sana bırakacaktım zehiri bana,yaktım.el benim
evlen dedin benimle,evlendim.
-burdayım daha-
Şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.