Anlıyorum Sana her sarılışımda Kalbimin bu denli hızlı atışını Sevgisizlikle çürümeye yüz tutmuşken Senle sevgiye boğuluşumu Gözlerimdeki mutsuzluk ferinin Şimdi mutluluk ışıldamasını Sen oldukça yanımda Anlıyorum. Anlıyorum var olduğumu.
Unutmadım Sensizken çaresiz zavallı olduğumu İstasyon köşelerinde unutulmuş Aşk kalıntılarında aşk aradığım zamanları Mersin Atatürk parkında Yamalı kalple kaç gece ağladığımı Unutmadım. Unutmadım senden önce bir anlamım olmadığını.
Bu şehirde Her nereye baksam şimdi Hala çocukluğum yuvarlanır Dağ yamacı misali gözlerimden Ve kalbimin hıçkırığına eşlik eder Mersin sokakları Oysa ben sana ağlarım, yokluğuna. Bu şehirde bana.
Bu şehirde Kısa süreliydi gidişlerin hep yanımdan Ama her gidişin bir terk ediş gibi acı veriyordu bana Nasıl anlatabilirim ki şimdi bu aşkı ben Sormayın bana “Derya ile Mehmet” artık bu şehirde aşk…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkım derya ya (aşk eşittir "DERYA ile MEHMET") şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkım derya ya (aşk eşittir "DERYA ile MEHMET") şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
valla ne diyeyim .DERYA VE MEMMET'E MUTLULUKLAR.ALLAH KAVUŞTURSUN.Şiirine gelince hoş olmuş,tebrikler.ama sana tavsiyem şiirlerini bireysellikten uzaklaştır,toplumsallaştır.
valla ne diyeyim .DERYA VE MEMMET'E MUTLULUKLAR.ALLAH KAVUŞTURSUN.Şiirine gelince hoş olmuş,tebrikler.ama sana tavsiyem şiirlerini bireysellikten uzaklaştır,toplumsallaştır.
Bu şehirde Her nereye baksam şimdi Hala çocukluğum yuvarlanır Dağ yamacı misali gözlerimden Ve kalbimin hıçkırığına eşlik eder Mersin sokakları Oysa ben sana ağlarım, yokluğuna. Bu şehirde bana. BEN DE ÇAKMAK CADDESİNİ UNUTMADIM TEBRİKLER.
Her nereye baksam şimdi Hala çocukluğum yuvarlanır Dağ yamacı misali gözlerimden Ve kalbimin hıçkırığıma eşlik eder Mersin sokakları Oysa ben sana ağlarım, yokluğuna. Bu şehirde bana.
Anlaşılıyorki bu aşk denilen şey değerli dostumu şair yapmış Ondandır dizelerden aldığım bu güzel tad