(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİRENİŞ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİRENİŞ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden gönüle yol vardır.... Bence adres hiç şaşmaz.... Çok anlamlı ve güzeldi..... Kutlarım arkadaşım.....Saygı ve sevgiler.... Güzel İzmir'e selamlar......
Kızım İsveç'teyken eşim de gitmişti yanına. Ben ameliyatlı olduğum için İzmir'de kalmıştım. Bu dizeler o özlemle yazıldı arkadaşım. Sevgiler İzmir'den..
Duyulur elbet yankılar, zira derler ki kalp kalbe karşıdır, yerin bile kulağı vardır. Pervane misali dönerken saatlerin ibresi, bir gün akan sular durursa şayet, sevgiden başka ne olabilir sebebi! Özlemin kor ateş, yanıyorum için için. Hayat seninle güzel, sen yoksan eğer rengi solar yaşama sevincimin demiş şiiriniz… Çok güzel bir seslenişti. Tebrik ediyor, dost kalbinize gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Ne güzel bir soru sormuş, şair. Satırlara yazılan her duygu adresine gider bence. Hatta konuşurken anlatamadıklarımızı yazı yoluyla daha iyi anlatabiliriz. Hasret damla damla dökülmüş bu sade ve anlamlı şiire, çoktan adresine gitmiştir. Şiirin soruyla bitmesi fikrini çok beğendim. Saygılarımla.
Çok güzel dizelerdi ; şu an İzmir deyim biliyor musunuz; özlemiştim çok havasını solumayı...ve eski dostları görememekte aynı yerlerde oturup üzdü beni de ki bu şiiri görünce efkâr bastı yine ...
Sensizim ya bu şehirde
Gülüşüne hasret.
Yıldızsız gecelerim
Güneşsiz sabahlarım var.
Yokluğuna direndikçe
Boğazımda düğümlenir
Hüzünle şarkılar.
Yüreğimin hasretini
Dizelere yazsam
Adresine varır mı yar ?...
Harika dizeler özlemle ,sevdayla harmanlanmış...kutlarım arkadaşım usta kalemine sağlık, sevgimle...