Bilinmez Sakladıkları derinlerde. Nehir sırlarıyla Akar… Alır götürür Geçtiği yerden Hırçın yaşanmışlıkları. Ne fırtınadır kopan Gönüllerde. Ömürdür Dönmez ki geriye Sessizce…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEHİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEHİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sırlarıyla akan nehir, sessizce dönmez geriye. Ne güzel anlatmışsınız, nehirler gibi geriye dönüşü olmadığını hayatın. Bir telaş bir coşkuyla biz de akıyoruz nehir yatağında. Tercihler yapıp yolumuzu belirliyor, acıları gömüyoruz suyun altına. O hızla akarken, hangi taşları kırdığımızı farkedemiyor, bazen de kırılıyoruz gökyüzüne. Durup affedecek ya da affet diyecek zamanımız olmuyor. Tıpkı bir nehir gibi akıp giderken ömrümüz, biliyoruz ki geri dönüşü yok.
Yine sade ve anlam yüklü harika bir şiirinizi okudum. Sevgilerimle.
Evet ömürbazen deli çağlayan gibi bazen yatağına akan nehir gibi akıyor bize verdikleriyle ve aldıklarıyla güzel ifade edilmiş duygulardı .....Saygılarımla öğretmenim...
nehirlerde ne sırlar saklanır bilinmez ki derinliklerinde neler gizlidir.. Biz suyu görüyoruz içindekileri değil.Belki de gönülden bakmasını bilmiyoruz. Özlemişim arkadaşımın dizelerini.Sevgiler canım.
Bilinmez Sakladıkları derinlerde. Nehir sırlarıyla Akar… Alır götürür Geçtiği yerden Hırçın yaşanmışlıkları. Ne fırtınadır kopan Gönüllerde. Ömürdür Dönmez ki geriye Sessizce… KUTLARIM AZVE ÖZ ANLAMLI KALEMIN VAR OLSUN SEVGİLİ DOSTUM ŞEN VE ESEN KALIN ŞİYİRLE KALIN
Bilinmez Sakladıkları derinlerde. Nehir sırlarıyla Akar… Alır götürür Geçtiği yerden Hırçın yaşanmışlıkları. Ne fırtınadır kopan Gönüllerde. Ömürdür Dönmez ki geriye Sessizce…
Şiirlerinize bayılıyorum arkadaşım.Kısa ve öz çok derin anlamı olan duygular yazıyorsunuz.
Ünlü sosyolog---------- Emile Durkheim ----------zamanı bir su kabarciıına benzetmiş. Önünden geçer gider.Bir daha geriye çeviremezsin .
Bilinmez Sakladıkları derinlerde. Nehir sırlarıyla Akar… Alır götürür Geçtiği yerden Hırçın yaşanmışlıkları. Ne fırtınadır kopan Gönüllerde. Ömürdür Dönmez ki geriye Sessizce…
Çok harika anlatımdı severek okudum, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Saygılar
Bilinmez Sakladıkları derinlerde. Nehir sırlarıyla Akar… Alır götürür Geçtiği yerden Hırçın yaşanmışlıkları. Ne fırtınadır kopan Gönüllerde. Ömürdür Dönmez ki geriye Sessizce…
Anlamlı çok güzeldi şiir beğeniyle okudum kaleminizi kutluyorum saygılar sunuyorum..
Vuslat anı heyecanıyla yaşanırken coşkular, hep yarınlara yüklenir en güzel umutlar… Yağmurlara bağlı nehirlerin duru veya bulanık akması, tıpkı ömürler gibi… Nerden bileceksin sevgiliye götürülen armağanı, zincirlerinden kurtulamayan gizler misali… Gitti gelmez, geldi gitmez demiş eskiler! Bir yanımız viran yerinde nihayet, diğer yanımız sen eski sen değilsin diyor her daim… A.B…
Güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
akıp gitti
derinliğine aldırmadan.
sevgiler...