Ölümsüzlük söylencelerini dinlemeyi yasakladı evren vaizleri Okunabilir tek sone olmalıydı çünkü Masum ruhlara dahi şimşeklerle kazınacak O hiddetli gök gürültüsü Tanrının!
. . .
Dediğim gibi ölümle çok sık sevişiyorum bu aralar…
Ve her seferinde Kan ile beslenen o kokuşmuş ağzına Tıkıştırıyorum En afilisinden kırmızı bir gülü daha
Ve evet Olamadığın yatağımda ölümle aldatıyorum seni her gece…
Ve evet Yalnızca senin rahminde yeşerebilecek tohumlarımdan yüz binlercesini Her gece onun kısır topraklarına ekiyorum…
Acı çekmiyor muyum zannedersin? Kan kusuyorken erkekliğim her nefessizliğimde…
Zorlamıyor muyum zannedersin ya da? Ölüm Sımsıkı kilitlemişken çürümüş dudaklarını kasıklarıma Ateşten zincirlerle kilitlenmiş sen kokan cennetin tülden kapısını…
::
Göremezler ki cehalete köreltilmiş gözler…
Kopya suretlerinin Yalnızca kuş cıvıltılarını algılamaya ayarlı kepçe kulaklarında Duyabildikleriyse; Zevkin iğreti iniltileridir sadece
Bu yüzden Varoluşun temelini algılayamaz o varoş zihinlerinde Canlandırabildikleri tek görsel Aslında Her birini delicesine tahrik eden o kahpe günahtır;
Çılgınlar gibi ve çırılçıplak Ve üstelik ışıkları kapatmadan özgürce sevişip duran Bir çift sevdalı!
Hah… “Her acıyı dindiren bilge bir kadındır felsefe” diyerek Bunu kastetmişti belki de putperest bir şair
Ve fakat İsyana başkaldırmış dolgun memeleriyle Kızıl saçlı bir evren orospusu da olabilir pek ala O varoş zihniyetlerin asla yatamayacağı
::
Dediğim gibi deliler gibi seviyorum seni…
Ve içinde senin geçtiğin her çözümsüzlüğümde Lanetler yağdırıyorum Asırlardır ruhumu inisiye edememiş o yüce bilgeye
Devasa dalgaların durmaksızın dövdüğü yaşlı göğsüm delik deşik En derinlerimde bu yüzden uğulduyorlar “öl artık” fısıltılı Nefes kesen lodoslar…
Yaş gelmeyen gözlerim nicedir kurumuş tuz göletleri…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuralsız Sone… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuralsız Sone… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Her acıyı dindiren bilge bir kadındır felsefe” diyerek Bunu kastetmişti belki de putperest bir şair Haksız da sayılmaz şair..:) şiir derin anlatımda varoluş sevgi anlatımı ile imgeler yine harika idi..Video görselleri ürkütmedi desem yalan olur.Ama her canlı bir gün ölümü tadacak kaçınılmaz gerçek.Sizin şiirlerinizi okuduğumda ve görselleri izlediğimde bir başka dünyada olduğumu hissediyorum.Okuyana bu hazzı hissettiren usta kaleminize,yüreğinize saygım ile hocam var olun..
Bunu kastetmişti belki de putperest bir şair
Haksız da sayılmaz şair..:) şiir derin anlatımda varoluş sevgi anlatımı ile imgeler yine harika idi..Video görselleri ürkütmedi desem yalan olur.Ama her canlı bir gün ölümü tadacak kaçınılmaz gerçek.Sizin şiirlerinizi okuduğumda ve görselleri izlediğimde bir başka dünyada olduğumu hissediyorum.Okuyana bu hazzı hissettiren usta kaleminize,yüreğinize saygım ile hocam var olun..