(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜFÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜFÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke sadece yapabileceklerimizi söylesek.Mangalda kül bırakmayıp sonra da iş başa düşünce "hadi bakalım göster marifetini "derlerse apışıp kalırız.Rezil olmaktansa itidalli olmak daha evladır.
en sevdiğim şiirler gerçek yaşanmışları dile getiren şiirlerdir.o şiirlerin güzelliği bambaşka bir oluyor. aynen bu şiirdeki gibi.çok güzeldi kutları adnan abicim.yüreğine ve kalemine sağlık saygı ve selamlarımla.
Konuşmak ve sürekli laf üretmek yerine, kendimize bakıp özeleştiri yaparak yanlışlarımızı eksiklerimizi tüketsekte ondan sonra yine mangalda kül bırakmasak ne güzel olur. Baştan aşağıya doğru tespitlerle dolu bir şiir.
ve aleyküm selam gülenay hanım haklısınız az konuşup çok iş yapsak keşke bana cem karacanın bir şarkısı vardı kahvede tutun meselesi konuşan insanları anlatan onu hatırlattı her nedense sözünüz
Baştan sona kadar doğru tespitlerle bizi anlatmışsınız Adnan Bey, yazık ki öyle davrandık yıllar yılı ve zamanı boşa harcayıp durduk, bari yerimizde dursaydık.. o da olmadı hep geriye doğru gittik... Anlamlı ve yer yer ihlaslı çağrışımlar ile donattığınız nefis bir şiirdi... Rabbim cümlemizi hayır ile islah etsin ve ataleti üstümüzden atmamız için gözlerimizin açılmasını nasip etsin... Selam ve saygı ile....
Elde ölçü daim esik
Dilde iman gönül fasık
Mangalda kül bırakmayız
tebriklerimle