(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
farz et ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
farz et ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok iyi ve hasss bir vurgu. Tebrik ederim. Sevgi kumbarası bir boşaltılabilse bide... Sahteleri ayıklayabilsek ve buruşturup atbilsek çöpe.... En temizleri ve safları kalsa yürek denen kumbrada... Zenginliğimz belkide bu ayırımı yapmakta. Sevgilrimle.
farz etki kalbin bi kumbara bozukları da koy yırtıkları da sadece dikkat et sahteler olmasın orada.. //kanunların vurduğu cezalar geçerde..birde yardan sahtekar damgası yemek ne zor ...//çok ğüzel dizeler.yolunuz açık olsun...daiama yazar mısınız...?
selam yaren. Yüreğin dert görmesin ömrünce. Anlatmışsın özünü, kısacık dörtlüğün de Resmin de çok güzel, şiirin de. Ellerine hükmet, ne tarif etsin sahte bir kalbi, Ne de kalemin yazsın, sahte bir kalbe böyle şiiri.
baktım en son puan 5 miş.inan bana 5000 olsa da verecektim.hoşçakal YORGUN ŞAİR ÖZKAN ÖZDEMİR
yorgunbirsair tarafından 12/13/2007 1:07:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygılar...