Hiç bilmediğim bir şehir gibi Işıltılı gülücükler saçan Kaybolmayı göze alıp adım attığım Adım attıkça yolu bulamadığım Çıkmaz sokaklar var şehirde Sana çıkmayacak yollar var ne kadar gitsem de Karanlık sokaklar gibiyim kimsenin geçmek istemediği Sevgiden korkar olmuş insanlar Sevilince gidenler hani Bana da olmuyor değil korkuyorum sevilmekten Elim ayağıma dolaşıyor ne yapacağımı kestiremiyorum Sevmeyi istiyor insan sevilmeyi değil Mazoşistliği seviyor ruhumuz Ne yapalım yani Öyle bir ruhsuzluk hali ki Tüm beden yitirmiş hisleri İzliyorsun öyle uzaktan sakin Saçma sapan kahkahalar atıyorsun durduk yere İnsanlar insanlar anlamıyorlar bir gülüşün ne kadar acı verdiğini Sokak çocuğu gibiyim şu günlerde sadece izliyorlar bir de acıyorlar Üstüm başım dağınık elim yüzüm kirli bakmak gelmiyor içimden kendime Hatta kimseye ağırlık oluyorlar üstüme Benimle ilgilendiğini sanan Yanımda hiç olmayan Birde yalnızlığıma yalnızlık katanlar ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tamamlanmayan şiir.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tamamlanmayan şiir.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer kalbine bir ayna yapıp içindeki sevgiye bakarsan, ferahlığın anahtarıyla kalbini açıp o aynaya baktığında bu şiiri anımsa,oku ve dudaklarından dökülen sözlerine bak yeter. Tebrik ederim.