(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*ARA BUL BENİ* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*ARA BUL BENİ* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mevlam rızkımızı şükür bol vermiş. Cennete gidecek bir çok yol vermiş. Hak konuşun diye bize dil vermiş. Boş konuşmam gören sanır lal beni… öenmli olan dil varken konuşmamak,hazreti Ebubekir Sıddık R.A. bir toplum içirisine girerken dilin altına taç koyardı,ki orda kırıcı bir söz söylemesin diye.. harika dizeler üstad,kutluyorum selam ve dua ile..
Değerli oğlum.Yine ilahi tadında harika bir şiir düşmüş gönlünden.Senin gönlünden dökülmüş,bizim gönüllerimize şevk ve heyecan veriyor.“Gökleri ve yeri (bir örnek edinmeksizin) yaratandır. O, bir işin olmasına karar verirse, ona yalnızca "Ol" der, o da hemen oluverir.” (Bakara Suresi, 117) İşte bu surede anlatılan hiç şek ve şüphesiz Allaha inanmamız gerektiğini,sanki kafamıza vura vura anlatıyor.Dahada inanmayan olursa öteki dünyada çok güzel kuzu kuzu inanacak gafiller.çok güzeldi.Bazı dangozlar belki şiir yoluyla bir şeyler anlarde akılları başlarına gelir inşaallah.
Sevgili çocuğum. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Ölüm Zevki Ölüm zevkin diriyken al Canı sana verene sal Madde isen manaya dal Allah Allah Allah ile
Ölüm melamiye zevktir Sevmek acı değil şevktir Kabir korku değil meşktir Allah Allah Allah ile
Ölüm gurbetten sılaya Vaslolan gelmez dünyaya Allah sığmaz bir saraya Allah Allah Allah ile
Ölüm tevhidin sefası Adem olmanın vefası İnsan Haktır hem de hası Allah Allah Allah ile
Ölüm varışdır gönüle Kaptırma kendini sele Hak sığarmı söze dile Allah Allah Allah ile
Ölüm sınama tahtası Dünya Mevlanın sahası Teslim olmanın sırası Allah Allah Allah ile
Gönüllü yürüyor hakka Ölen madde mana başka Ladan girer elbet aşka Allah Allah Allah ile.
kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..