KUTLU DOĞUM HAFTASIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Murat Çabas
19 Nisan 2013/YENİ MESAJ GAZETESİ Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri Kutlu doğum haftası 2013 yılı için 14 Nisan’la 20 Nisan arası kutlanıyor. Peygamberimizin (SAV) doğum günü olan Rebiyülevvel ayının 12. gecesi, Miladi takvime göre 14 Nisan’a denk geldiği için Kutlu Doğum Haftası kabul edildi. Allah’ın Habibi, varlık sebebimiz olan Peygamber Efendimizin (SAV) doğum gününü her gün kutlasak, O’na her dem salât ve selam göndersek azdır. Cenab-ı Hak, kutsi hadis-i şerifte “Sen olmasaydın, sen olmasaydın ben bu âlemi yaratmazdım” diyor. İçinde, O’na ve Ehl-i Beytine salât ve selam getirilmeyen namaz ve dua Allah katında makbul değildir. Cenab-ı Hak, Kur’an-ı Kerim’de, “Ben ve meleklerim o nebiye salât ve selam getiririz, ey iman edenler siz de salât ve selam getirin” buyurmaktadır. Allah Resulü (SAV) canlı Kur’andır, Kur’an’ın müşahhas örneğidir. Allah Resulü’nün hayatını, sünnetlerini devre dışı bıraktığınızda ortada ne İslam kalır, ne de Kur’an… Günümüzde yapılan Kutlu Doğum Haftası etkinliklerine önemine binaen değinmek istiyorum. İşin seremoni kısmı var ama özünden oldukça uzak. Kutlamalarda, ön planda, ekranlarda boy boy gözükenlere bakıyoruz -istisnalar kaideyi bozmaz- Peygamberi devre dışı bırakma projesi olan dinlerarası diyalog projesinin gönüllü bazen de ücretli neferleri… Peygamberin doğumunu kutluyorlar ama Kelime-i Tevhit’ten olmazsa olmaz olan “Muhammedurrasulullah”ı çıkarıyorlar. Peygamberin doğum gününü kutluyorlar ama sünneti inkar ediyorlar, Ehl-i Beytine sataşıyorlar, “Kur’an bize yeter” diyorlar. Adeta Peygamberin (SAV) doğum gününü içlerinde taşıdıkları inkarı, Haçlı batı ve İsrail için yaptıkları hizmetleri örtmek için kullanıyorlar. Aynen Peygamber Efendimiz (SAV) döneminde münafıklar tarafından kurulan Mescid-i Dırar gibi… Mescid-i Dırar, ismi mescit olmasına rağmen niçin bizzat Cenab-ı Hakk’ın emriyle yıkılmıştır? Bu meseleyi çok iyi anlamamız lazımdır. Çünkü Mescid-i Dırar, fitne amaçlı olarak, Müslümanları Peygamberin (SAV) mescidinden uzak tutmak için münafıklarca inşa edilmiştir. Bugün kutlu doğum haftasını Hz. Peygambersiz bir din anlayışını empoze etmek için örtü olarak kullananların görüntüleri farklı, icraatları farklıdır. Bugün batı dünyasında, Danimarka’da, Hollanda’da, Almanya’da, Fransa’da, ABD’de ve hemen hemen bütün batı ülkelerinde Hz. Peygamber hakkında iftiralar hakaretler çoğalırken, işin garip tarafı başta Türkiye olmak üzere İslam dünyasından bu manevi saldırılara tepkiler gittikçe azalmaktadır. Kutlu doğum haftaları sözde her yerde kutlanıyor ama organize edenlerin niyetlerinden olacak ki, Allah Resulü’ne, O’nun sünnetlerine, bizlere bıraktığı değerlere sahip çıkma ise gittikçe azalıyor. Aynen Türklüğü devre dışı bırakma yarışına girenlerin göstermelik olimpiyatlarla, yarışmalarla sözde Türkçeye sahip çıkması gibi… Yaşanan son İmralı sürecine siyasilerimiz Milli Birlik Projesi diyor ama bu süreçte milli olan her şey devre dışı bırakılıyor. Aynen bu şekilde sözde dindarlık kisvesi altında kutlu doğum haftaları tertip ediliyor, bu organizasyonların gölgesinde başta Peygamber efendimiz olmak üzere dini değerlerimiz devre dışı bırakılıyor. Sözümüz, Hz. Peygamberin izini takip eden, Ehl-i Beyt’ine sahip çıkanlar için değildir.
Gerçek İslam mutlaktır, her kelamı kutsaldır
Baş Melekten kovulma, şeytan aşkı putsaldır Vesile fazilettir, şefaat yetkisi var Peygamber ve soyunda, Ehl-i Beyt çok kutsaldır. Gönülden kutlanıyor, Kutlu Doğum Haftası Zavallılar var sapkın, taşır şeytan yaftası Allah yolunda aşk ol, şeytan Yezid kudursun İbadet temiz kalptir, Allah’ın her haftası. Sakın kullanma dini, makam mevki adına Bu bir şeytan işidir, bak lanetin tadına Tadı zehirden beter, kaç ve de Allah yeter Ehl-i Beyt vesiledir, tek/bir Alah adına. Muaviye ve Yezid; tam bir yüz karasıdır Kerbela bir milattır, bir gönül yarasıdır Muhammed Mustafa’dır, Allah’ın tek habibi Kutlu ve hayırlı olsun; bu haftanın arası.. |
TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN KUTLU DOGUM HAFTASI MÜBAREK OLSUN...
Yüreginize Kaleminize saglik
Selam ve dua ile
...