(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYVALIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYVALIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zamanki çizgisini hiç değiştirmeyen üstadımın yine güzel bir şiirini okudum. Şiirinizi okurken aklıma kızımın daha yeni yeni konuşmaya başladığı zamanlardaki bir sorusu geldi. "Baba, Balıkesir de balık mı olduğu için öyle demişler...?" ;)
Efendim tebriklerimle.
Erol URAZ. tarafından 4/20/2013 1:01:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Valla ben izmirliyim aklıma ayvalığa niye Ayvalık dendi bilmiyoru m.Üstelik kitabınıda okudum.Ayvalığın zeytini bol ve harika bir sahil kıyısı.çok ağaçlık bir ilçe.denizi kumu çok güzel hele bir şeytan sofrası denilen bir tepesi var ki harika.eskiyle yeni iç içe.birkaç sene önce birde dizi çektiler.Ayvalık Balıkesire bağlı ama izmire daha yakın.menemene 3 saat 1 saat daha eklersek izmir menemen arsını 4 saat falan ediyor.sarımsaklı plajı harika.CUNDA adası ile ayvalık birleştirilmiş yeşille mavi iç içe.harika bir yer....
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
AYVALIK MARŞI Nur saçar her zaman parlak güneşi Denizi, toprağı, cennetin eşi Çamlı’sı, Sefa’sı gönül kardeşi Güzel Ayvalık’tır yeşil ülkemiz. Sayende seninle daima şeniz Var ol, daim yaşa memleketimiz Sayende seninle daima şeniz Var ol, daim yaşa memleketimiz Ufkunda belirir al leylakları Zümrüdü andırır zeytin dalları Neşeyi arttırır esen rüzgarı Güzel Ayvalık’tır yeşil ülkemiz Sayende seninle daima şeniz Var ol, daim yaşa memleketimiz Sayende seninle daima şeniz Var ol, daim yaşa memleketimiz Neşenle bin yaşa güzel Ayvalık Dileriz seninle daima sağlık Gürbüz gençleriyle daima yaşa Ayvalık Güzel Ayvalık’tır güzel ülkemiz Sayende seninle daima şeniz Var ol, daim yaşa memleketimiz Sayende seninle daima şeniz Var ol, daim yaşa memleketimiz
hocam şiiriniz gülümsetti hayatınızın gerçeklerini okusamda şiirde ilerleyen zamanda gitmek görmek sizede nasip olur inşallah kutlarım değerli güzel kaleminizi saygılarımla selamlar
Ayva yerken , Gelirsin aklıma . Görmek nasip olmadı daha .
Ayvayı yemiş; Dedirtmesen de , Geçmemişken sözüm yıllara.
Ayvaların çokta ; Ondan mı demişler sana , Ayvaistan desem kızma... HASAN ÖZAYDIN (Hasan Özaydın)
Hasan kardeşim ayvası falan çok değil yalnız dünyanın en güzel yerlerinden biri bir doğa harikası doğrusu görmeye değer, hele şeytan sofrasından seyri bir başka kutluyorum şiirinizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Ayvalık'ı hiç bilmem..Görmedim. Birilerine ayvayı yedirdiği için mi yoksa ayvası bol olduğu için mi Ayvalık denmiş bilemem ama Fethiye'nin adı Beşkaza imiş eskiden...Bildiğim bir şey varsa ne beşi ne onbeşi, insanın başına bir sürü kaza gelebiliyor orada...Allah muhafaza...
Ayva yerken , Gelirsin aklıma . Görmek nasip olmadı daha
Ayvalık'ı uzaktan sevmek var ya. Denize karşı evimiz yok ama,gökyüzüne karşı hayallerimiz var.Gülümseyen kelimeleriyle şiir güzeldi.Saygı ve selamlarımla.
sanırım yeni tadına vardınız hocam:))
saygılarımla