Unutulur sanma geçen günleri Her şeyi unuttum dersin Artık üzülmeyeceğim Birden o şarkı gelir aklına Ve gözleri Gözlerinden hüzün dökülür bu kez Dayanamazsın Üzülürsün
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unuttum sanma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unuttum sanma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaten her aşkın yada her ayrılığın illaki bir şarkısı vardır. Olur olmaıdk zamanda ya aklımıza gelir, yada bir yerlerde çalar o şarkı. Sonra bir sigara yakarsın o efkarın üstüne. Evet, bencede mazideki hiçç bir anı UNUTULMAZ. Kıta, kıta çabalayıp durmaktandsa, böyle içten ve anlamlı sözleri, üç beş satırda dile getirmek daha güzel.Bu güzelliği paylaştığın için, TEŞEKKÜRLER. Gönlüne sağlık, gerçekten çok etkileyici güzel sözler.
BENDE ZATEN O ŞAHISLARI HEMEN YASAKLILAR LİSTEME ALIYORUM.DEMOKRASİDE ÇARE TÜKENMEZ :)) ŞAHISLARIN SAYFALARINA BAKIYORUM EDEBİYATLA İLGİLERİ YOK ..NE İÇİN GELDİKLERİ BELLİ..ÖYLELERİNİ KAALE ALMIYORUM ZATEN :)
KALBİ VE FİKRİ BOZUK İNSAN RENGİNİ ERKEN BELLİ EDER. KALE ALMAMAK GEREKİYOR...AFFINA SIĞINIYORUM AMA; NİHAYETİNDE İT ÜRÜR, KERVAN YOLDA KALMAZ YÜRÜR. ŞİİR KERVANINA YÜREĞİNİ KOYUP KATILMIŞSIN. SEN İTLERE ALDIRMA. KEMİK ATMADANDA SUSAR ONLAR.
Olur olmaıdk zamanda ya aklımıza gelir, yada bir yerlerde çalar o şarkı.
Sonra bir sigara yakarsın o efkarın üstüne.
Evet, bencede mazideki hiçç bir anı UNUTULMAZ.
Kıta, kıta çabalayıp durmaktandsa, böyle içten ve anlamlı sözleri,
üç beş satırda dile getirmek daha güzel.Bu güzelliği paylaştığın için, TEŞEKKÜRLER.
Gönlüne sağlık, gerçekten çok etkileyici güzel sözler.