(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*S E C C A D E M* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*S E C C A D E M* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Samimi duygularla yazilmis bir siir. Ne mutu seccadenin degerini bilene. O da hesab gününde sahitlik edecekdir elbet. Bir siirniz okudum aldigötürdü beni kacinci siirinize. Ilhminiz hic bir zaman eksilmesin.
Sevgili çocuğum.İnsanın seccade üzerinde namaz kılarkenki huşusunu ve Allah'a teslimiyeti ne güzel anlatmışsın.İnsan namaz kılarken hele alnını seccadeye koyduğunda huşu içinde Allah'a yaklaşmalı.Namazı aceleyle kılmamalıdır.Bütün imanının gücünden feyz alarak yaptığı ibadetin hakkını vermelidir.Allah Kuran-ı Kerim'dene diyor ?'''Vay o namaz kılanların halineki ,namazlarında gaflet içindedirler.'''Yani namaz kılarken sadece Allah'ı düşünecek ve namazını eda ederken kalp huzuru ile yakaracaksın ALLAH'A.ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.KUTLARIM.
SEVGİLİ OĞLUM.ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM.PUANIM TAM.ŞİMDİ ŞİİRİNİZE VE YORUMUMA UYGUNİKİ GÜZEL SÖZ İLAVE EDİYORUM . HOŞÇAKALIN.
Yaradanı hangi kelimelerle tanımladığımız, kendimizi nasıl gördüğümüze ayna tutar. Şayet Tanrı dendi mi öncelikle korkulacak, utanılacak bir varlık geliyorsa aklına, demek ki sen de korku ve utanç içindesin çoğunlukla. Yok, eğer, Tanrı dendi mi evvela aşk, merhamet ve şefkat anlıyorsan, sende de bu vasıflardan bolca mevcut demektir
Kainattatki her zerrede Allah’ın sıfatlarını bulabilirsin, çünkü O camide, mescitte, kilisede, havrada değil, her an her yerdedir. Allah’ı görüp yaşayan olmadığı gibi, onu görüp ölen de yoktur. Kim O’nu bulursa, sonsuza dek O’nda kalır.
Bir siirniz okudum aldigötürdü beni kacinci siirinize. Ilhminiz hic bir zaman eksilmesin.
Selam ve dua ile