(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇALIKUŞUMUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇALIKUŞUMUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunu duymakla ne kadar mutlu oldum bilemezsin Kızım. Dualarım kabul oluyor. Rabbime binlerce şükürler olsun... Hilal Kızıma selam ve sevdiklerimi ilet lütfen... Ve tabi ki iyi haberlerini duyunca ne kadar mutlu olduğumu bilsin.
Desem ki size çalıkuşu şu an çok iyi ve binlerce selamı var sevenlerine Kadir babam . Sizi özellikle arayacak bunu size bildireğim gönülden saygı ve selamlarımla.
Bunlar hece kalıbına ve kafiyeye uydurulmuş birkaç temenni sözü kızım. Ben Çalıkuşu Kızım için her gün dua ederim. Umarım rahmeti yeri göğü kuşatan Rabbim dualarımızı kabul edip onu sevdiklerine bağışlayacaktır.
efendim korusun çalıkuşunuzu rabbim tüm kötülüklerden ne kadar güzel şiirdi böylesine içten samimi sıcak kutlarım sizide o güzel yüreğinizide saygılarımla selamlar
efendim zamanım oldukça sizin gibi dostlarımı ziyaret etmek benim için bir onurdur bence önemli olan samimiyettir sizlerde sağolunuz saygılarımla selamlar
Şiir ve resim bu kadar mı güzel olur....? Beğeni ile okudum..... Yüreğin kalemin var olsun hocam Yürek sesin hiç susmasın............ Saygılar..............