Bir tutam sus ekildi damarlarıma, Konuşursam boğulurum....
Bazen sözler yetişmiyor müziğin diline kaleme kelam etmek yakışır oysa, sus etmek niye? zulada biriken hasret tohumlarının düşmüşüz derdine halbuki hayat, ölüme kadar bizim...
Selam durmak esen rüzgara, teslimiyet yağmura hüzün vuruyor şakaklarıma, neyse ki sabah aziz... ağlamıştım dün gece hayata dair ne varsa bir çırpıda ama bilmezdim ki asıl olan; şimdiki biz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeniden Şiir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeniden Şiir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz... Bütünlüğün birliğin ve sevginin türettiği bir olğudur. Eften püften etkilenmez...elde edilmesi zor duygudur. Kazara bile kaybettiğimizde yerine konması çok zor bir değerdir. Çok güzeldi. Kutlarım.
şule ablam canimsin ya... dünya derdine düştük buraları bosladik... her daim aklimdasin, canimdasin sende benim.. şu dönemi de bir atlatayim sonrası A llah kerim... Düşünen yüreğin dert görmesin...
Konuşursam boğulurum"
bazen yoruluyoruz galiba hayat hengamesinde...ama kalemler susmasın hiç...
şiir çok güzel- tebrikler..sevgiyle hep...
flycan57 tarafından 8/4/2015 5:11:04 AM zamanında düzenlenmiştir.