Hiç yoktan avucuma sihirli değnek konsa Bir hamlede kendimi genç yaşımda bulurdum Bunca insan kapımda ayazı çekip donsa O gençlik havasını bir başıma solurdum Kimseye yar etmezdim elimdeki fırsatı. Bilmeden orta yaşın bam teline mi vurdum Ondan fiyat biçtiler, sundular yatı katı. Yıllar yılı bu düşün hayali ile durdum Mucizeydi hepsi bu, sanki ata hayratı.
Tüy gibi adımlarla geçtim ya patikadan Bir zerre hissetmedim dizimin kaprisini Eklemler onarılmış eser yok antikadan Görmeliydiniz o an gözümün irisini Çakmak çakmak bakarken yorgansı barakadan.
Bir avuç ilca da eyvallahım yok artık Ne güzel şeymiş böyle mücadelesiz yaşam Modaya da uydumu pantolon yırtık pırtık Sonrası Allah Kerim dercesine tastamam Nasıl da hasretmişim tasasız uyanmaya Hafiflese de daram üstümden kalkınca gam Yine de gerek duydum anneme dayanmaya.
Kör olası simitçi ne işin var seherde Dedim uyku sersemi biraz da öfke ile Halbuki ne güzeldi gençlik var iken serde O günlere döndüm ya rüyada olsa bile Hala etkisindeyim ay doğmasına rağmen Yarından gencim henüz böyle döner silsile Aldığım her nefese şükrettim vakit varken Giden gitmiş nasılsa üzülsem de nafile Hayırlara, vesile olmak vardı yaşarken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YARINDAN GENCİM HENÜZ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YARINDAN GENCİM HENÜZ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yarından gencim henüz böyle döner silsile Aldığım her nefese şükrettim vakit varken Giden gitmiş nasılsa üzülsem de nafile Hayırlara, vesile olmak vardı yaşarken.
ne güzel demişsiniz yarından genci diye beterin beteri var rabbim beterinden korusun
yüreginize sağlık kaleminize bereket çok güzel bir anlatımla akıcı bir şiir okudum
Hala etkisindeyim ay doğmasına rağmen Yarından gencim henüz böyle döner silsile Aldığım her nefese şükrettim vakit varken Giden gitmiş nasılsa üzülsem de nafile Hayırlara, vesile olmak vardı yaşarken. --
içerik tümüyle sürükledi..Düş sonrası,şükretmeyi bilmek gelivermiş dizelere. Aldı götürdü beni de. Beğeni ile okudum. Saygılarımla, Şiir Dostu !
Hiç yoktan avucuma sihirli değnek konsa Bir hamlede kendimi genç yaşımda bulurdum Bunca insan kapımda ayazı çekip donsa O gençlik havasını bir başıma solurdum Kimseye yar etmezdim elimdeki fırsatı. Bilmeden orta yaşın bam teline mi vurdum Ondan fiyat biçtiler, sundular yatı katı. Yıllar yılı bu düşün hayali ile durdum Mucizeydi hepsi bu, sanki ata hayratı.
Tüy gibi adımlarla geçtim ya patikadan Bir zerre hissetmedim dizimin kaprisini Eklemler onarılmış eser yok antikadan Görmeliydiniz o an gözümün irisini Çakmak çakmak bakarken yorgansı barakadan.
Günde on ilaca da eyvallahım yok artık Ne güzel şeymiş böyle mücadelesiz yaşam Modaya da uydumu pantolon yırtık pırtık Sonrası Allah Kerim dercesine tastamam Nasıl da hasretmişim tasasız uyanmaya Hafiflese de daram üstümden kalkınca gam Yine de gerek duydum anneme dayanmaya.
Kör olası simitçi ne işin var seherde Dedim uyku sersemi biraz da öfke ile Halbuki ne güzeldi gençlik var iken serde O günlere döndüm ya rüyada olsa bile Hala etkisindeyim ay doğmasına rağmen Yarından gencim henüz böyle döner silsile Aldığım her nefese şükrettim vakit varken Giden gitmiş nasılsa üzülsem de nafile Hayırlara, vesile olmak vardı yaşarken.
Kör olası simitçi ne işin var seherde Dedim uyku sersemi biraz da öfke ile Halbuki ne güzeldi gençlik var iken serde O günlere döndüm ya rüyada olsa bile Hala etkisindeyim ay doğmasına rağmen Yarından gencim henüz böyle döner silsile Aldığım her nefese şükrettim vakit varken Giden gitmiş oluyor üzülsem de nafile Hayırlara vesile olmak vardı yaşarken.
Tebrikler ablacim ya cok guzeldi kalemini ozlemisim Yuregin var olsun Sevgimlesin
Kör olası simitçi ne işin var seherde Dedim uyku sersemi biraz da öfke ile Halbuki ne güzeldi gençlik var iken serde O günlere döndüm ya rüyada olsa bile Hala etkisindeyim ay doğmasına rağmen Yarından gencim henüz böyle döner silsile Aldığım her nefese şükrettim vakit varken Giden gitmiş oluyor üzülsem de nafile Hayırlara vesile olmak vardı yaşarken.
MÜKEMMEL BİR PAYLAŞIM BİR KEZ OKUMAK YETMEDİ İNAN BANA B SAYARIMDA SAKLAYACAĞIM KALEMİN VAR OLSUN NECLAM SEVGİMLESİN
bu benim mavi kot pantolonun ta<rifine uyuyor:)Vallahi yırtık pırtık geçen gün ağabeyimle alışverişe gidecektik tutturdu bunla gelemezsin ya nesi var yırtık ama içinde kumaş var dedim efendim pijama varmış gibi duruyormuş yırtık yerlerdeki ekoseli kumaş! ya ben seviyorum dedim olmaz ben sevmiyorum dedi ben bir inat o bir inat(koç burcu malum) eeeeo kazandı tabi gerçi ben modayı takip etmem heeeep o beni takip eder Neclam..
şaka bir yana çok güzeldi şiir evet çokça şükretmeliyiz yaşlanıyoruz ama olsun sağlıklı yaşlarımız olsun inşaALLAH
seviyorum yüreğini canım arkadaşım sevgi duamla...
gönül telinizin nağmeli sesi .Harika şiirinizi kutluyor
saygılar sunuyorum..