(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLDÜR BİR DEFA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLDÜR BİR DEFA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Ne ağlarsın benm zülf-i siyahım bu da gelir bu da geçer ağlama,Ağlama gözlerim Mevla'm kerimdir''nu türkü sözleri şiirdeki gibi isyan noktasına geldiğimde sarıldığım belki de sığındığım bir güç olmıştır.Yrım klan hayaller,mutluluklar insanı nefessiz bırakabiliyor.Şiirde feleğe bir sitem var ama bu tam bir isyan noktasında değil,hoşgörülü bir sitem.Kelimeler titizlikle seçilmiş,özellikle tırnak içinde vurgulamanız anlamlı olmuş.Ayrıca hayat ve gönül yorgunluğu temasını ses tonuyla ustaca bütünleştirmişsiniz.
Ağlatırsa Mevlam yine güldürür diye bir söz vardır bilirsin ipek yürekli şair... Gün gelecek bugünlere güleceksin..İnşallah birlikte güleriz gün olur da ömür vefa eder de... Mevsim bahar cemreler düştü..Kırlar çağırıyor seni...Çiçek topla taç yap başına takacağın biri gelecek... Tebrikler hüzün senden uzak olsun artık... Selam sevgi ve dualarımla... ESRA
Bir güler bir ağlarız be Soner kardeşim.Hep gülen varmıdır.Varsa da ya aklı ermiyor dünyanın gidişatına ya da torpilli yaradandan. tÜM KALBİMLE ÇOKÇA GÜLMEN DİLEKLERİMLE KUTLARIM ŞİİRİNİ.