Yedi düvel el ele, geliyorlar bak hele Yüce dini zikredip, canilerle el ele Parselleyip yurdumu, tutuyorlar çetele ......Kolay değil götürmek, Vatandan çakıl taşı ......Hesap dönecek elbet, dinecek bu gözyaşı.
Çıkıyorlar meydana, ellerinde bir çaput Bebek katili şimdi, meydanlarda oldu put Millete zehir verme, baldıran zehri sen yut ......Türk Milleti denince, gözleri olur şaşı ......Şimdi kıymete bindi, katil terörist başı.
Mübarek şehit kanı, topunuzu boğacak İhanet ateş olup, üstünüze yağacak Ata yadigârında, elbet güneşdoğacak ......Memleketi yöneten, hep çatık durur kaşı ......Otuz altıya böldü , ayırdı arkadaşı.
Atatürk’ten de üstün, tutarlar İngiliz’i Takkiyeci, düzenbaz, Vatan haini sizi Neşter vurulur elbet, dindirilir bu sızı ......Haçlı birlikleriyle, şimdi karnını kaşı ......Size tûfan olacak, Anaların gözyaşı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hesap dönecek elbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hesap dönecek elbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mübarek şehit kanı, topunuzu boğacak İhanet ateş olup, üstünüze yağacak Ata yadigârında, elbet güneş doğacak ......Memleketi yöneten, hep çatık durur kaşı ......Otuz altıya böldü , ayırdı arkadaşı.
Hocam duyarlı yüreğinize sağlık..bu şiiriniz günümüzün gerçek yüzünü yüreğimizin kanayışını, acılarımuzı net bir şeklde muhteşem tarzınızla ortaya koynuş..kaleminize minnetarım...tebrikler..saygılar
DUYARLI YÜREĞİNE BU BU GÜZEL ŞİİRİNE SELAM OLSUN HAİNLERDE DERS OLSUN NE TÜRK ÖLÜR NEDE TÜRKLÜK BU MEMLEKET ÇOK HAİN GÖRDÜ ZAMAN ZAMAN BAŞIMIZDA SAYGILAR AHMET HOCAM
Bekir Akbulut tarafından 3/26/2013 10:31:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Muhteşem!...İnşaallah Ustam...Bu vatan hainlerine mezar olmuştur her dönemde...Olacaktır da...Bayrağımın gölgesini hazmedemeyenler günün birinde serinlemeye yer bulamayacak ve ateşler içerisinde kalacaklardır...Bu Büyük Millet hainlerini asla unutmayacaktır...Saygılarım sonsuz....
Sayın MORAN bu asil duruşu, bu on ikiden vuruşu canı gönülden kutluyorum. Ne yazık ki basiretsiz yöneticiler mahkuma mahkum olarak bize bu günleri yaşattılar. Allah layıklarını verir inşallah. Tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
Mübarek şehit kanı, topunuzu boğacak İhanet ateş olup, üstünüze yağacak Ata yadigârında, elbet güneş doğacak ......Memleketi yöneten, hep çatık durur kaşı ......Otuz altıya böldü , ayırdı arkadaşı.
Atatürk’ten de üstün, tutarlar İngiliz’i Takkiyeci, düzenbaz, Vatan haini sizi Neşter vurulur elbet, dindirilir bu sızı ......Haçlı birlikleriyle, şimdi karnını kaşı ......Size tûfan olacak, Anaların gözyaşı.
Can Hemşerim,o duyarlı, yiğit, kocaman yüreğine sağlık. Bu güne kadar okuduğum en güzel şiirdi . Göğsüm kabardı. Mükemmel ötesi şiiriniz karşısında. Üstadım, kalemin hep yazsın. Allah'a emanet ol. Selam ve dua ile.
Değerli kardeşim.Harika bir şiirdi.Elbet bir gün gelecek mazlumların ahı yerde kalmayacak.Bir gün tek tek hesabı sorulacak. Şiirinizi hayran kalarak okudum çok güzel bir şiirdi.Keşke okusalarda bizim şiirlerimi,zden biraz ders alsalar ama nerdeeee!e Keser döner,sap döner,gün gelir hesap döner......Bu hesap mutlaka geri dönecek bir gün.Şehitlerimizin intikamı mutlaka alınacaktır kardeşim. Bu ustalık karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum.şiir bir harika. Kutluyorum.Puanım tam.Selamlar arkadaşım….
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum.Hoşçakalın.
TeRÖR BİZİM İÇİMİZDE Boşuna dağlarda terör aramayın O bitmez terör bizim içimizde Ruhumuz dolu bomba ile mayın Benliğimizi sarmış terör içimizde
Acımasızca bizi bizimle savaştıranlar Çocuklarımızın eline silah tutuşturanlar Analar ağlarken elini zevkle ovuşturanlar Böylesine acımasız terör bizim içimizde
Keyifleri yerinde otururlar masalarında Petrol rafineride dolarları kasalarında Ölen genç ağlayan Ana yok tasalarında Terör dağlarda değil değil taaa içimizde
Asırlar boyu yaşamadık mı biz kardeşçe Ayrı düşünülmedi hiç bir dil yada bir lehçe Hergün vuruluyoruz savunmasız kalleşçe Yeter artık barınmasın bu terör içimizde
Timurtaş içinden geleni böyle sıralıyor Siyasetçilerimiz birbirilerini karalıyor Bu gaflet uykusu beni hergün yaralıyor Uyanalım artık terör bitsin içimizde....... Hacı Timurtaş 1
suzan çelik tarafından 3/25/2013 2:26:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ediyorum sevgili meslektaşım, Atatürk Cumhuriyetinin vefakâr Öğretmeni, saygıdeğer kalem arkadaşım, biliyorum siz gibi yüreğinde Vatan aşkı olanlar varken, bu badireler atlatılır ama zoruma giden sapı bizden olan baltaların ihaneti.Sevgi, saygı, selamlarımla
Çok teşekkür ediyorum sevgili kardeşim, biliyorum siz değerli Vatan evlatları varken bu devran dönecek, asli unsurların sözü geçecek bu Mübarek topraklarda.Sevgilerimle