(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"adını" kendime yazdım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"adını" kendime yazdım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yorumlarınız için teşekkür ederim,şiirlerime inadına -1 verenlerede gelince, yorumlara her zaman açığım, ama yorumlarınız yıkıcı değil yapıcı olmalı, genç bi insanı teşvik yönteminize hayran kaldım açıkçası,bu -1 gerçekten hak ettiğimi düşünyorsanız o şiirden ne kadar anladığınızı gösteriyor ,selamlar, şiirle yaşayın..
Ben olsaydım her yere yazardım. Ağaçlara yazardım çok daha uzun yaşasın diye, Bulutlara yazardım bereket olup yağsın diye... .... .... .... Ve sonunda; aslında ben seni yüreğime yazdım çünkü seni çok seviyorum diye...
Evet yukarda yazdığım yorumu gördüm ve uyarıyı dikkate almış olmanız çok güzel. işte şimdi şiir olmuş...Anlatmak istediğin daha güzel çıkmış ön plana... Kutluyorum... Nacizane hep böyle ol. Eleştiriler yapıcı yönde olmalı yıkıcı değil. Kutluyorum...
Resimle şiirdeki duygular örtüşmemiş sanırım, Siz sevdiğinizin adını herkesten ve her yerden saklarken ,sevdiğiniz intiharım eşiğinde elinde bıçağıyla.Hatta kan düşmüş toprağa.
Güzel duyguların dizelenmiş hali güzel bir şiir.Kutlarım sizi,muhabbetle kalın.
abdullah aytekin tarafından 12/9/2007 2:35:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
tebrik edrim şaiirim biz şu ana dek sevgiliği hep bir yerlere kazdık.birgün o adını kazdığımız yer yok oolur düşüncesini hiç taşımadık.bize adı kalpler yazmamızı hatırladın tam puan be şaiirim yüreğine sağlık
Bu şiir yarım kalmış... Teması çok güzel ama daha başlamadan bitti. ama işleniş biçimi harika. Bence şiire eklem yap. Karşımıza harika bir şiir çıkacak emin ol...Düşünce tarzından dolayı kutluyorum...
Şiirinizi beğeniyle okudum yüreğinize sağlık.
Saygılar...