(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seni seviyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seni seviyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benim sevdam volkan oldu yanıyor!! etrafa lavlar saçıyo!! sana sesleniyorum sevgili, sana haykırıyorum sen bir yalancı bense bir isyancı duy artık sesimi!! SENİ HALA VE DE HALA ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM TEBRİK EDERİM ÇOK GÜZEİ Bİ ŞİİR
"sen yüreğine akacaksın gidenin buruk bulutlarıyla kendi bahçene. en çok sen ıslanacaksın beklerken. gidene aşk olsun. gideceği ve bekleyenin gidemeyeceğini bildiği yere kadar gitsin. senin ellerinde ayrılık melodileri,yüzünde pempeden düşmüş bir kahverengi mavi var artık,bak birçok şeyin var artık. isyan rüzgarlarında savuracaksın sen onu,asi bekleyişinin övüncüyle."
terkedilmenin tahammül sınırını irdelemiş şair. terkedilmenin ve asi gidişin bir blok hüzün tablosunu tasvir etmiştir. terkeden veya gitmiş olan; hep gidişiyle ve acı bıraktığı mazisiyle maskotlu gezecektir aslında kendi dünyasında...en ufak bir sıyrık,bir acı tebessüm,sıçradığında tenine...hep sitemlerin bedelini veresiye mağduru olarak görmelidir artık o aşktan yana. Ve bir umut... bekleyişinin girdap saksısı içinde hala solmamış çiçekleri vardır şairin...Soldurulmamış,çürümemiş...Asi bekleyişinin güzelliğinde hem de susuz halde...
sevgimle,
cemoz-
cemoz tarafından 12/3/2007 7:22:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
cemoz tarafından 12/3/2007 7:25:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
cemoz tarafından 12/3/2007 7:28:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
cemoz tarafından 12/3/2007 7:36:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
cemoz tarafından 12/4/2007 9:03:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevmek;Sevildiğini hissedebilmek, Sevmek;Sende onu, sevdiğini söyleyebilmektir!.. Sevmek;Yaşamın her anında onu düşünebilmek, Sevmek;Sahip olunsun olunmasın, sevebilmektir!.. Sevmek;Hep beklentisiz olabilmek, Sevmek;Her şeyi ama her şeyi,karşılıksız verebilmektir!.. Sevmek;Çağrılmadan yanına gidebilmek, Sevmek;Çoğu zaman ağlanacak hâle bile gülebilmektir!.. Sevmek;Cepteki son metelikle alınmış simidi ikiye bölebilmek, Sevmek;Gerekirse sevilenin uğruna ölebilmektir!.. Sevmek;“Delilerle sır boncuğu dizebilmek” Sevmek;Her çirkinlikte bile bir güzellik görebilmektir!.. Sevmek;Köroğlu’ nun kır atına binmek, Sevmek;Dünyaya kafa tutabilmektir!..
Değer verdiklerinin bir gün o değere layık olmadığını anlarsan. Boş ver üzülme bırak onlar üzülsün. Kutlarım güzel ve özden bir anlatım olmuş. şiirin daim olsun. saygılarımla.
etrafa lavlar saçıyo!!
sana sesleniyorum sevgili, sana haykırıyorum
sen bir yalancı bense bir isyancı
duy artık sesimi!!
SENİ HALA VE DE HALA ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM
TEBRİK EDERİM ÇOK GÜZEİ Bİ ŞİİR