(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAMLI NEY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAMLI NEY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sığındı gamlı saba''ya,giderken hüzzam''a Şafak sökünce haykırırdı aşk''ı azama Paslı elemler dost meclisinde silinirken Dil bu dildir diye,hecelerce inledi Ney
Hemen yukarıda değerli şair Sn. Müberra GÖNEN hanımefendi şiir tekniği bakımından ve şiirsellik bakımından söylenmesi gerekenleri çok güzel dile getirmiş. Tamamen katılıyorum. Hakikaten şiir mükemmel. Benim Makamlar adlı denememe bir göz atarsanız sevinirim.
Hem 14 lü heceyi kullanıp, hem a,a,b,c / d,d,b,c / e,e,b,c gibi bence çok zor bir hece kalıbı ile yazacaksın, hem anlam mükemmelliği sağlanacak, hem kelime çeşitliliği kusursuz olacak, hem şiire en yakışan sözcükler seçilecek, hem dizeler boşlukta ahenkle dans edecek, ve ben bu şiiri yazan şairi yeni farketmiş olacağım ! ÇOK YAZIK !
Değerli şair, geç kaldım ama sizi keşfettim işte. Günün kazancı bu benim için. Saygılarımla efendim...
Buğulu terennümü bahar misali esti Boğumlu isyanları tek nefesiyle kesti Haykırdı didârını aleme çalınırken Hâl bu hâldir diye,nicelerce inledi Ney
Harika dörtlükler, Ney deyince Hz. Mevlana akla gelir,Onun güzel beyitleri ney üzerine yazdıkları,maşaallah szin yazdıklarınızda gayet derin düşünsel boyutu olan güzel mısralar,
Sayın şiir dostu. Neyin sesini severin .dinleyince müthiş huzuz bulurum.sonrasıda hayatta yaşadığım hüzünler gelir aklıma .Neyin sesi acılarımı hafifletir. Şiirinizi okuyunca ney faslı dinlemiş gibi hissettim. Ahenk mükemmel kaleminize sağlık.saygılarımla
Şiir gerek hece dizilimleri ile gerek kafiyeleri ile gerekse manen mükemmel olmuş. Ki fonda bir de ney sesi olmuş olsaydı tadından yenmezdi.. Kapadım gözlerimi şimdi inceden bir ney ile şiiriniz canlandı hayalimde. Ne iyi yapmışta yeniden canlandırmışsınız kelimeleri. Okumamış olma bahtsızlığından kurtarmış oldunuz bizleri...
Şafak sökünce haykırırdı aşk''ı azama
Paslı elemler dost meclisinde silinirken
Dil bu dildir diye,hecelerce inledi Ney
Hemen yukarıda değerli şair Sn. Müberra GÖNEN hanımefendi şiir tekniği bakımından ve şiirsellik bakımından söylenmesi gerekenleri çok güzel dile getirmiş. Tamamen katılıyorum.
Hakikaten şiir mükemmel. Benim Makamlar adlı denememe bir göz atarsanız sevinirim.
Selam sevgi ve saygı ile...