V A L İ MŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bülent SAVUR’un özgeçmişi;
3 Temmuz 1962 tarihinde Manisa ili Turgutlu İlçesi, Urganlı Beldesinde doğdu. İlkokulu İzmir’de, ortaokulu Turgutlu-Urganlı’da, liseyi Afyonkarahisar’da bitirdi. 1980 yılında başladığı İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden, 1984 yılında mezun oldu. 24 Haziran 1985 tarihinde Kocaeli Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği hayatına başladı. Kaymakam Adaylığı döneminde Bozdoğan ve Yatağan Kaymakam Vekillikleri görevlerini yürüttü. 8 Ağustos 1988 tarihinde bugün, Karabük ilinin ilçesi olan Yenice’nin ilk Kaymakamı olarak göreve başladı. 1989 yılında İçişleri Bakanlığı’nca, eğitim amaçlı olarak Amerika Birleşik Devletleri’nin Teksas Eyaletine gönderildi. Yaklaşık 6 ay süreli eğitimin sonunda Yenice Kaymakamlığı görevine döndü ve 1990 yılı Ağustos Kararnamesi ile Batman ili Gercüş ilçesi Kaymakamlığı’na atandı. 1992 Ağustos Karanamesi ile Konya ili Çumra Kaymakamlığı’na atanan Bülent SAVUR , girmiş olduğu imtihanda başarı göstererek 19 Ağustos 1995 tarihinden itibaren, İçişleri Bakanlığı Mülkiye Teftiş Kurulu’nun üyesi olarak Mülkiye Müfettişi ve müteakiben Mülkiye Başmüfettişi unvanlarıyla görev yürüttü. 2008 yılında İçişleri Bakanlığı Mülkiye Teftiş Kurulunca A.B.D. Florida Eyaleti Orlando şehrinde bulunan University of Central Florida’ya gönderilerek, Kamu ve Afet yönetimi üzerine 6 ay süreyle eğitim aldı. Çeşitle vesilelerle; Almanya, Hollanda, Belçika, Fransa, Lüksemburg, Yunanistan, Makedonya, Kosova, Hırvatistan, Bosna Hersek, Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Kenya, Japonya, Kazakistan, Kırgızistan ve Azerbaycan’da inceleme gezilerinde bulundu. İngilizce bilen Bülent Savur, Eczacı Nevin hanım ile evli ve 2 evlat sahibidir. BAŞARILI GÖREVLERİNDEN DOLAYI DA MAYIS 2013 DE MERKEZE ALINARAK KIZAĞA SAVRULMUŞTUR...HAKKINDA VE DE HAKKIMIZDA HAYROLA..........
Söylermisin bana,sayın valim,
Ne olacaktır,benim bu halim... Koymuş babam,adımı da Hâlim, Sürünüyor,babam da sağ,salim... Babam,anam ölmeli mi valim, Okuyupta,olmalıyım âlim... Döneyim de askerden,sağ sâlim, Olmayasın sen de,merkez valim... Anam,babam,devletimsin valim, Demiyorum ki hiç sana,zalim... Kimse de diyemezki ah valim, Ne olacaktır,benim ahvalim... Biliyorum halini de valim, Nerede mazlum,nerede zalim... Nerede ilim,nerede âlim, Bilimdir alim, cehalet zalim... Kaymakamımdın sen,oldun valim, Seviyorum seni ben,çok valim... Yeter ki sen emret,emret valim, Vatandaşın,Salim oğlu,Halim... Ya ben ne oldum,ne oldum valim, Aynı hamam,aynı tasım valim... Tellaktım ya,biliyorsun valim, Gel de,atayım bir kese valim... ŞAİRcik, Ahmet Necat UCUR, Bozüyük |