(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYUMA BEBEĞİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYUMA BEBEĞİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurtuluş savaşımızı ne zor şartlarda kazandığımıızı gösteren ve o günleri bizlere bir defa daha hatırlatan nice şehitler verdiğimiz zaferimizi yadettiren usta kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..
AH BRE KAFİRLER BİTER Mİ SANDIN..HİÇ BİTMEYECEK DE..BU VATAN UĞRUNA ŞEHİT DÜŞENLERE BU CAN MİNNETTARDIR..GEL GÖR Kİ UYKUYA DALDIRILIYORUZ..RABBİM YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN..
KALEMİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZELDİ.. TARİHİMİN KAHRAMANLARI ÖLMEDİ YAŞIYOR VE EDEBİYETE KADAR YAŞIYACAKLARDIR..ESEN KALINIZ..
-Çanakkale’de şehit düşen aziz şehitlerimizin hatırasına-
Uyuma bebeğim vaktin yok senin Dağlarında düşman biter mi derdin Yandı Mehmetçikler ateş altında Cepheden cepheye şehitler verdin
Düşman gemileri boğaza girdi Bütün namluları bize çevirdi Nusrat mayınları suya indirdi Düşmanı izinden geri dönderdin
Günlerce aylarca zulüm ettiler Denizden karaya ölüm serptiler Mehmedi görünce geri teptiler Tükendi umudu her bir namerdin
Aç ve susuz kaldık vazgeçtik aştan Yılmadık düşmana karşı savaştan İsitiklâl uğruna kan ile baştan Dayı emmi nice koç yiğit verdin
Şaban AKTAŞ 18.03.2013.
Çanakkale zaferi ülkemin yüz akıdır, ağzından salyalar damlayan emperyalist aç kurtların sadistçe hem denizden hemde karadan saldırmaları kahraman ordumuz tarafından başarısız kılınmıştır, bu büyük zafer istiklal harbininde meşalesini tutuşturmuştur görmüştür ki bütün dünya Türkler ülkelerinden ve hürriyetlerinden asla taviz vermezler Atatürk bir dahidir çanakkale savaşındaki müstesna komutanlığından sonra istiklal savaşımızdaki büyük komutanlığı ve silah arkadaşlarıyla inançlı milletimizle büyük bir zaferin kahramanı olmuşlardır.Değerli şair kardeşimizin çanakkale şiirini beğenerek okudum.Bu müstesna eserini gönülden kutluyorum.Şiir yolun açık olsun değerli arkadaşım puanım tam.Yunus diyarından selamlar.