(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nedenini sormaya korktuğumuz cevapları örtülü sorularımız, yılanların başını ezmeden hala bana dokunmasın bin yaşasın diye arsızca soluduğumuz korkak hayat... neden mutsuz bu eller, neden göğsüme çekilir dizler, neden gözlere bakarken kaçar bakışımda sevdalar... neden, umut son noktasını koymadan içimde binlerce nokta koyamıyorum yıldızlara astığım dileklere, dilekler... herbiri birbirine benzeyen herkesinkinden farksız masum gülüşler, tutunmadan bir hayale... uyunmuyor gece... neden, neden hala mutsuz rüyalarım, rüyalara da mı sızdı sevgisizlik, hayat değişmez bilirim, kendim değişmeliyim diye tırnaklarımla uçurum uçurum gezinirim... hangi yol indirir ki beni çiçekli bahçelere... neden hala açmamış benim çiçeklerim..
yüreğinize sağlık, mutluluk anlık oluyor hep, hiç tutamadık yanımızda uzun ömürlü... mutluluklar diliyorum yinede, tebrikler söyleten şiire.
ne götürür ki sevgileri ne bozar ki dostluğu ne girer ki bilmem aramıza nedir dostları bıçaklı kardeşleri yabancı ve yalancı bütün sevgilileri bütün ufakları kibirli yapan? .. TEBRİKLER
Yürekten kutlarım
Sevgi ve hürmetle