imlası yok bu şiirin Arama ne bir virgül nede nokta Kızdırmasın sizi değerli hocalarım Ne bir bağlaç, nede iki nokta İmlası yok bu şiirin Belki baştan başa sadece hata Virgül,nokta güzel ama Ne ararsan insanlıkta ara.........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iMLASIZ ŞİİRLER 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iMLASIZ ŞİİRLER 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bayıldım... Az ve öz. Lafı, duygu ve düşünceyi evirip çevirmeyen, yormayan, çürütmeyen bir şair ve şiir... Tebrikler...
"İmlası yok bu şiirin Belki baştan başa sadece hata Virgül,nokta güzel ama Ne ararsan insanlıkta ara........." Düygu ve imgerler yalın, düşünceler evrensel.. "Ne arar isen insanda ara" Bu dizeleri okuyup ta Hacı Bektaş Veli'nın tadına doyum olmayan şu dizelerini anmadan, paylaşmadan geçemedim...
"Hararet nardadır sacda değildir Keramet baştadır tacda değildir Her ne arar isen kendinde ara Kudüste Mekkede Hacda değil Sakın bir kimsenin gönlünü yıkma Gerçek erenlerin sözünden çıkma Eğer insan isen ölmezsin korkma Aşığı kurt yemez uçta değildir"
Hacı Bektaşi Veli
nego tarafından 3/20/2013 10:51:12 AM zamanında düzenlenmiştir.