KAKÜL VE KÜLŞiirin hikayesini görmek için tıklayın BEN HEP SENİ....
Ruhum, Bakışın kıyamından El pençe düştüğüm toprak üzre sesleniyorum Ben senin bedbaht masalın İster uyu dizlerimde İster kaç fersah fersah Boğazında rus ruleti Tek atımlık nefesim İster solu ister yut beni Çığlığın boğmaz Sâdaklarına küsmüş Hedefi yitik ok benim Rüzgar görmüş vurgun yemiş Gül iken küle dönmüş Ne sarılır ne vazgeçerim Yananlar yansın narından Tandırında yegane is Alev alev his Cehenneminin aşığı benim Senin içinde savrulan kız çocuğuyum ben Saçlarım hala iki örgülü Her boğumunda ilmek ilmek gözlerin Bakışın gölgesi düşse üstümden ölürüm Akıbeti sen olan bahtı ziyayım Dilinde aklanmış nuru beyzayım Ben hiç seni düşünmem Rüzgar değse kakülüme Ellerin düşer önce Savrulurum tünellerinde hiçliğin Sonra gözlerin, dokuz yön tek kıbleden Göğümden göğsüme uzanan hançer Nefesin düşer Sen susarsan bilirim ki ölürüm Bağır kız ya da küfret Ve vazgeçtiğinde adımdan Yüce makama havale et Adımı alma diline İçinden sessizce zikret Yüreğinden geçmezsem ölürüm Niyeti sen akıbeti sen olanım Ben hiç seni düşünmem Güne açmışım gözümü güneşin bismillahı sensin Gece mi gelmiş hayr ile Sokağın siyahı Bismillah’ı sensin Şu gelen Azrail mi Şükür senle bitmiş ömür Bu vefasızın sabrı şükrü Elhamdülillah’ı sensin… Ve şükür defnedilmişim yüreğine Kirpiğim üzre uzanmış dokuz tahta Kulağımda son dua sensin Niyeti sen akıbeti sen olanım Ben hep seni… Ben hep seni… NurcaN Yorum için Nihal Artuner’e montaj için yorduğumuz Mustafa Zorla’ya çok teşekkür ederim NURCAN A (ASYA(N)) (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sitemiz şairlerinden, ASYA(n)ın BEN HEP SENİ adlı şiirine şiirli/yorum/umdur.
|
Çok güzeldi severek okudum,
Yüreğin kalemin daim olsun
Saygılar