(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk imiş her ne varsa alemde/ilim kıyl u kal imiş ancak, diyor şair.. aşk umut ve emek bütün güzelliklerin kaynağı.. sevgiler ve teşekkürler bu güzel dizeler için..
Umut oldukça yaşarım ben sensiz,umut benim ekmeğim havam suyum ve sensin.. Seninde umut olsun gözlerinde en yorgun yerinde olsan da yaşamın.Beklenen umudunuzun çağrınıza yanıtsız kalmaması dileğimle kısacık anlam yüklü yüreğinizden dökülen dizelerinizi kutlarım saygılar..
düşünceler uzanırken yarınlara insani değerlerin renk cümbüşü vardır semasında gözlerini açarken en güzel dilekler kelebekler uçar kır çiçekleriyle dolu hayallerin ortasında 19.03.2013-Ahmet BOZTAŞ
Her ne kadar sevdiğine bir çağrı olarak algılansa da şiir; bence saygı deryasından ıslanmaya ve sosyal huzura katkı sağlamaya davet vardı bu öz seslenişte… Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Elimi uzatsam
Özgürlüğe.
Bir ucundan yakalasam
Aydınlığın.
Umuda yelken
Açsam.
Gelir misin benimle?
Aşkınla kanatlansam…
Nefis dizelerdi...kutlarım umutlar hep var olsun arkadaşım...sevgimle...