Çanakkale çanakkale Bir bak şöyle tarihine Ayşe fatma gül emine Mermi taşıdı cephene !
Çanakkale çanakkale Dağın duman pare pare Dilde iman kuran ile Mezar oldun çok yiğide !
Çanakkale çanakkale Conk bayırı kocatepe Tekbir ile dua ile Mekân oldun şehidlere !
Çanakkale çanakkale Bürünmüşsün yeşillere Zambak ile leylak ile Hoş sedasın yüreklere !
Çanakkale çanakkale Sen temelsin bu ülkeye Şerefinle zaferinle Taht kurulmuş gönüllere !
Çanakkale çanakkale Ağlıyorum sendekine Duygu ile vefa ile Şan saldın kutlu tarihe !
Çanakkale çanakkale Bütün bir milletinle Güllen ile topun ile Kahır oldun ecnebiye !
Çanakkale çanakkale Işık oldun TÜRKiYE’ me Sevinç ile hüzün ile Yerleştin sen o kalplere !
Çanakkale çanakkale Ilham oldun yazılara Kalem ile kâğıt ile Hep döküldün dizelere !
Çanakkale çanakkale Gurbetten sıladakine Öykün ile destan ile Kazırım seni sinelere ! - - - - - - - - - - - - - - - ÇANAKKALE ÇANAKKALE ! ÖYKÜN iLE DESTAN iLE KITAN iLE MISRAN iLE HECE iLE KAFiYENLE TAŞIRIM SENi ŞiiRLERE !
ÇANAKKALE DESTANI dedim ! TAŞIDIM SENi ŞiiRLERE !
TAŞIDIM. . . TAŞIDIM !!! HEM ŞANIMLA ŞEREFiMLE !!!
O BiR YÜZ AKI O BiR ŞEHiT ŞÜHEDA KANI O BiR TARiH SAYFASI O BiR MiLLETiN ŞAHLANIŞI O BiR ULUSUN ÇIRPINIŞI O BiR HALKIN ALIN YAZGISI SAKIN UNUTMA ONU ONDA YATANI
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇANAKKALE DESTANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇANAKKALE DESTANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O BiR YÜZ AKI O BiR ŞEHiT ŞÜHEDA KANI O BiR TARiH SAYFASI O BiR MiLLETiN ŞAHLANIŞI O BiR ULUSUN ÇIRPINIŞI O BiR HALKIN ALIN YAZGISI SAKIN UNUTMA ONU ONDA YATANI
TÜRKiYEMiN TEMEL TAŞI ÇANAKKALE DESTANI !!! Kalemin daim olsun gurbetçi kardeş selamlar