hiç evrende kayboldun mu sen diplerinde karadeliklerin umutsuzluğun umudun oldu mu yeniden, gökte uçan hayâllerin suda yüzen akdeniz mavisi, kayıp yıldızların yağmur perisi avuçlarıma düşen damla damla düşlerimdesin...
aç fermuarını düşlerin kanında düğün çiçekleri açsın, uçan kuşum, aşka düşüm bir sonsuzdan bir sonsuza kaç sevgi kulaçsın; gölgesini suda bulduğum suna boylu kıskanç kuğum, önce uçan sevince sonra yüreğime düşen hüzünle ben hep seninle boğuldum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN HEP SENİNLE BOĞULDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN HEP SENİNLE BOĞULDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"uçan kuşum, aşka düşüm bir sonsuzdan bir sonsuza kaç sevgi kulaçsın;" Ne güzeldi değerli hocam. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum. Sağlıcakla kal:))
hiç evrende kayboldun mu sen diplerinde karadeliklerin umutsuzluğun umudun oldu mu yeniden, gökte uçan hayâllerin suda yüzen akdeniz mavisi, kayıp yıldızların yağmur perisi avuçlarıma düşen damla damla düşlerimdesin... __________________
bir sonsuzdan bir sonsuza
kaç sevgi kulaçsın;"
Ne güzeldi değerli hocam.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Sağlıcakla kal:))