Dümen-i Aldandı dünyanın türlü haline Verince dümeni nefsin eline Şımardı sapıttı vurdu beline Bu canım elinden bak neler çekti Gafleti kederi ruhuma ekti
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜMEN-İ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜMEN-İ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dümeni Aldandı dünyanın türlü haline Verince dümeni nefsin eline Şımardı sapıttı vurdu beline Bu canım elinden bak neler çekti Gafleti kederi ruhuma ekti
Uymasada uymuş :) Bu fon resme siz bir şiir yazarsınız, hani mangalda kül bırakmayan, kendilerini oldukça farklı gösterenler var ya..eminim esaslı bir şiir olur üstadım saygılarımla..Aklıma bir fıkra geldi: Hacdan dönen bir hacı facebookta hesap açmış, lakin facebook şifresini kabul etmemiş, şifresi MAAŞALLAH bu arada :) face; Sadece yazı olmaz rakamda gerekli diye geri yazdığında, bizim uyanık hacı o zamanda; 41 ibaresini koymus..ŞİFRE İLE FACE,YE ADIM ATMIŞ :)) 41 KERE MAAŞALLAH ...Hacı efendi kime maaşallah dedi acaba benimki de merek işte üstad...
Adnan hocam yaşarken dikkat etmemiz gereken davranışlardan bir parça sunmuşsunuz. Sağ olun. Teşekkürler...Ssaygı ve selamlarım son sürat gönderildi bile üstadıma...
dünya üzerinde, bir teste tabi tutulsa yada bir çok yönü ie bir araştırma yapılsa bizim milletimiz genel olarak ilk sırada yer alır erdem insanlık vb. konularda. ben milletin çok uyudugunu da sanmıyorum aslında lakin milletler hızlı degişim yapamazlar
Ne kadar haklısınız.Nefis ve şeytan var gücüyle bizi hak yoldan ayırmaya çalışıyor. Bizlerse küçücük hayırlı işleri çok büyük görürken, işlediğimiz çok büyük günahı ve gafleti küçük görme basitliğine düştük. Rabbim nefsimi islah etsin. Çok manidar bir şiirdi. Tebrikler. Sağlıcakla.
KUTLARIM ÜSTADIM