Şu koskoca ömürde, ne bir gün güneş doğdu Ne yaşadığım çile, güneş olup da battı Desteledim hüzünü, geceler beni boğdu Gözlerim ne kurudu, ne de uykuya yattı Bir yürek ağrısı ki, hiç bitmeyen o sancı Çekilip de gitmiyor, vuslat içimde hancı..
Günahkarım demeden, binlerce af diledim Yanlışa boyun büküp, doğruları eledim Güzün hüzünlerini, baharlara biledim Bahara eremeyip, inim inim inledim Bir sevda şarkısı ki, her notasında sancı Çekilip de gitmiyor, vuslat içimde hancı..
Seyyah oldum alemde, menzile varamadım Nice güller kokladım, yaramı saramadım Her diken batışında, yerimde duramadım Yolumu kaybettim de, kimseye soramadım Öyle bir yolculuk ki, hiç bitmeyen o sancı Çekilip de gitmiyor, vuslat içimde hancı..
Teselliyi şiirde, dizelerde aradım Okuyup okutmaya, paylaşmaya yaradım Heceler silah oldu, hüzünleri taradım Kalemin ucundaydı, özlediğim muradım Sayfaya akışı ki, geceden güne sancı Çekilip de gitmiyor, vuslat içimde hancı..
Tutunacak tek dalım, mühür gözlü evladım Büyüdüğünü gördüm, yanımda adım adım Onun her gülüşünde, mutluluğu aradım O tatlı heyecanı, hiç bir aşk da bulmadım Bir yürek ağrısı ki, hiç bitmeyen o sancı Çekilip de gitmiyor, vuslat içimde hancı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuslat İçimde hancı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuslat İçimde hancı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tutunacak tek dalım, mühür gözlü evladım Büyüdüğünü gördüm, yanımda adım adım Onun her gülüşünde, mutluluğu aradım O tatlı heyecanı, hiç bir aşk da bulmadım Bir yürek ağrısı ki, hiç bitmeyen o sancı Çekilip de gitmiyor, vuslat içimde hancı...
OKURKEN VE DİNLERKEN ÇOK ÇOK DUYGULANDIM BU HASRET BİTSİN İNŞALLAH DEĞERLİ KALEMİNİ İÇTENLİKLE KUTLUYORUM SEVGİLER SAYGILAR CAN KARDEŞİM
Büyüdüğünü gördüm, yanımda adım adım
Onun her gülüşünde, mutluluğu aradım
O tatlı heyecanı, hiç bir aşk da bulmadım
Bir yürek ağrısı ki, hiç bitmeyen o sancı
Çekilip de gitmiyor, vuslat içimde hancı...
OKURKEN VE DİNLERKEN ÇOK ÇOK DUYGULANDIM BU HASRET BİTSİN İNŞALLAH DEĞERLİ KALEMİNİ İÇTENLİKLE KUTLUYORUM SEVGİLER SAYGILAR CAN KARDEŞİM