LÖSEMİ( söyleseydim hasta olduğumu giderdi)
eksik giden bir şeyler vardı vücudumda ,iştahsızlık, kansızlık, kemik ağırları...Halsizdim ama bu halimle bile onu çok seviyordum, her yerim morarmaya başlamıştı fakat hastaneye gitmek istemiyordum annemin gözyaşlarını görünce gitmek zorunda kaldım , doktor neyin var dedi :anlattım , morali bozulmuştu , bir iki kan testinden sonra, sonucu öğrenmeye gittiğimde ,ağlayarak lösemi’sin dedi, yani kan kanseri, güldüm , Eve gitmek istemiyordum ama yavaş ,halsiz adımlarla soluk soluğa evin kapısına dayandım kapıyı çalar çalmaz annem :neyi varmış oğlumun dedi, bir şey yok , boşuna endişelenmişiz ufak dönemsel baş ağrıları der demez bir oh çekti hayatta annemden başka kimsem yoktu babam ben çok küçükken vefat etmişti ,hastalığıma üzülmüyordum ben ölünce annem yalnız kalacaktı ve ne yapacaktı bu düşünce beni yeyip bitiriyordu, bir de ilk defa anneme yalan söylüyordum müthiş bir pişmanlık vardı içimde .....
sevdiğim bir kız vardı yanakları gamzeli, çok güzel bir insan, sürekli gülerdi, elimi tuttuğunda içim giderdi , fakat o sadece gülerdi. söyleyemezdim hasta olduğumu , söylesem belki giderdi, tek derdi kanı çekilmiş bir eldi , annem beni çok severdi ama o da bir başka severdi, söyleseydim hasta olduğumu o benden önce giderdi.... .i.kaya |
Ama şimdi tek düşüncek bu dizelerin kurgu olmasıdır.Ben de uzun zaman kansele mücadele ettim.Başka bir rahatsızlık için gittiğimde kanser hastası olduğumu öğremdim.Hastahanenin bahçesinde tam dört saat put gibi oturdum.Kanser olduğuma değil bunlaRI SEVDİKLERİME NASIL ANLATACAĞIM TELAŞINI TAŞIYORDUM.yAPAMIYACAĞIMA VE HER ŞEYİN ÖYLECE KALMASINA KARAR VERDİM.tAM ÜÇ AY EŞİM VE ÇOCUKLARIM DAHİL HİÇ KİMSEYE DEMEDİM.hATTA DOKTORUMA NE KADAR SÜRER AMELİYATIM.BEN GSEYAHATE GİDİYOR GİBİ ÇIKAYIM EVDEN DEDİM.BANA ÇOK KIZDI VE KENDİSİNİN SÖYLEYECEĞİNİ BELİRTTİ.
ONADA RAZI GELMEDİM.GECE VALİZİMİ HAZIRLAYIP SABAH EŞİMİ ERKENDEN KALDIRDIM VE DOĞRU AMELİYATA GİRDİM.
BİLİRİM BU DUYGUYU.ŞİMDİ KENDİMİ FİRENLEYEMEDİM.AMA SANA TAVSİYEM SEN İYİ OLMAZSAN HİÇ BİR ŞEY İYİ OLMUYOR.SONRALARI ÖNCE BEN DEMEYİ ÖĞRENMEYE ÇALIŞTIM.PEK BECEREMEDİM AMA BU KONUDA ÇOK YOL ALDIM.
SAĞLIK DİLEKLERİMLE KUTLARIM.